Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 40
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Zeg dat niet te hard. Het is nog even oefenen, maar het begin is er:



    Maar on topic, het is de sound en zangstijl van deze tijd en ik snap goed dat dit nu hoog scoort. Glad en zonder meer goed geproduceerd. Ik ben niet de doelgroep van zowel het origineel als de cover.
    Ik dacht wel dat iemand nu een video zou posten van een LZ kiddiescoverband.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ok ok ok guys, voormalig getalenteerd = onhandig geformuleerd. Het was al een beetje laat... Jullie snapten natuurlijk wel wat ik bedoel.
    Nee, ik doe niet mee aan dit project. Ik vind het ook allemaal wat gladjes, maar het scoort op Youtube als een dolle. De productie is behoorlijk professioneel. In die zin pakt ze het goed aan. Wat je er zangtechnisch ook van vindt, elke video van haar doet inmiddels een half miljoen views of meer. Het is mij nog nooit gelukt. ;-) Maar ja, ik speel tegenwoordig overwegend oude gitaarmeuk. Led Zep of oude Santana, daar hebben die jonge gasten niks mee...
    Zangeresjes die zo zingen scoren ook, maar mooi is anders. Ik heb er in ieder geval niets mee. Aretha zou zich in haar net gegraven graf omdraaien.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Zo de ouden zongen, zo piepen de jongen... maar dan anders
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Zo de ouden zongen, zo piepen de jongen... maar dan anders
    Klopt..... uk geef alleen m'n eigen smaak weer en ik weet dat de hedendaagse smaak anders is. Desalniettemin vind ik dat gelal en gevibreer niks..... mag dat...?

  5. #15
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Ik vind het heel knap gedaan, maar ik moet altijd denken aan het eerste TV optreden van Jimi Hendrix op de vaderlandse TV, met het nummer hey joe.

    Jimi had zijn snaren dermate teruggedraaid dat ze in een bocht naar beneden hingen, zodat iedereen kon zien dat hij moest playbacken. Hij stond aan het begin van zijn carriere, even later durfde men dergelijke eisen niet meer te stellen.

    Waarom dit verhaal? Omdat in het filmpje nergens een microfoon valt te ontdekken, niet bij de piano, niet bij de vocalisten en op de viool zit een jack output waar niks in zit.

    Daarom vind ik het razend knap gedaan want de timing is perfect.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik vind het heel knap gedaan, maar ik moet altijd denken aan het eerste TV optreden van Jimi Hendrix op de vaderlandse TV, met het nummer hey joe.

    Jimi had zijn snaren dermate teruggedraaid dat ze in een bocht naar beneden hingen, zodat iedereen kon zien dat hij moest playbacken. Hij stond aan het begin van zijn carriere, even later durfde men dergelijke eisen niet meer te stellen.

    Waarom dit verhaal? Omdat in het filmpje nergens een microfoon valt te ontdekken, niet bij de piano, niet bij de vocalisten en op de viool zit een jack output waar niks in zit.

    Daarom vind ik het razend knap gedaan want de timing is perfect.
    Jimi speelde een halve noot lager en had, zoals de meesten in zijn tijd, de omwonden G snaar verwisseld voor een niet omwonden banjo snaar.
    Filmpje heeft niets te maken met echte live optredens trouwens.

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Zo de ouden zongen, zo piepen de jongen... maar dan anders
    Dacht ik ook
    Allemaal zeiksnorrende ouwe lullen met een vroegah was alles beter atitude(incluis mio) tot ik origineel hoorde........daar hoor je mij niet over zeuren .....lekkah

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Zangeresjes die zo zingen scoren ook, maar mooi is anders. Ik heb er in ieder geval niets mee. Aretha zou zich in haar net gegraven graf omdraaien.
    Dat van Aretha slaat natuurlijk nergens op in dit verband. Emma pretendeert ook geen soulqueen te zijn of iets in die richting. Dat je het niet mooi vindt, soit, ik vind dat ze behoorlijk kan zingen en om dan haar meteen bij de enkels af te zagen is .. typisch Nederlands? We hebben moeite om mensen te complimenteren of in hun waarde te laten, maar afzeiken, soms op een smakeloze manier, gaat ons erg makkelijk af. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik...
    Laatst gewijzigd door telerocker; 18 augustus 2018 om 01:31
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #19

    Standaard

    zou bij de disco starten over wat smakelozer is
    doe ik maar niet
    peace en zo
    mag dat ?
    vast wel
    helaas kunnen we brad niet meer om raad vragen
    Dies met pensioen

  10. #20
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Zij kan absoluut zingen en of je het mooi vindt is een kwestie van smaak en wat was daar ook weer mee?

    Ik vind het lullig om zo'n dame af te plassen omdat zij niet jouw smaak is, moet je gewoon niet doen want dat verdient ze niet.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top