Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Het zijn weer dezelfde personen op dit forum die iemand afbranden zonder zelf maar iets in de muziek gepresteerd te hebben.
    Jammer, het forum staat er vol mee helaas.
    Ik vind datgene wat Emma zingt ook niet mooi, maar haar YouTube kanaal ziet er verzorgd uit, opnames zijn spatzuiver en het materiaal is met liefde en toewijding gemaakt. Zit veel werk en meerdere takes in om een track zuiver en goed te krijgen.
    Emma en haar team werken hier hard aan en het aantal bezoekers van het kanaal is een bevestiging dat dit grote groepen mensen aanspeeekt. Mijn ding is het ook niet maar waardeer het initiatief 👌

  2. #22

    Standaard

    Normaal zou ik geen eens reageren zeker als iemand z'n/ haar eigen product post
    In dit geval echter lijkt het alsof mensen over dramatisch proberen mee te liften op de extra aandacht van een recent overleden dj
    Komt op mij niet geheel netjes over om het zomaar te zeggen
    Datte dus
    En uh arjan wat mijn muziekale prestaties betreft, ik ben een keer 89ste geworden op het nk gitaarspelen... buitencategorie..das toch niet niks he ?

  3. #23
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.679

    Standaard

    Je zou het ook kunnen zien als een eerbetoon.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Het zijn weer dezelfde personen op dit forum die iemand afbranden zonder zelf maar iets in de muziek gepresteerd te hebben.
    Jammer, het forum staat er vol mee helaas.
    Ik vind datgene wat Emma zingt ook niet mooi, maar haar YouTube kanaal ziet er verzorgd uit, opnames zijn spatzuiver en het materiaal is met liefde en toewijding gemaakt. Zit veel werk en meerdere takes in om een track zuiver en goed te krijgen.
    Emma en haar team werken hier hard aan en het aantal bezoekers van het kanaal is een bevestiging dat dit grote groepen mensen aanspeeekt. Mijn ding is het ook niet maar waardeer het initiatief 👌
    "Zonder zelf maar iets in de muziek gepresteerd te hebben." Deze vind ik zwaar onterecht. Het forum staat vooral vol met muziek van mensen die "niks in de muziek gepresteerd hebben". Dat is/was een van de coole aspecten van dit forum, als je het mij vraagt. Het staat hier aardig los van business en populariteit.

    En inderdaad, je presteert vooral veel in de muziek als je een heel team om je heen hebt dat zich vooral niet bezighoudt met de muziek zelf. En zelfs dan denk ik nog dat Emma Heesters nu of anders later ook echt wel weer andere dingen moet gaan doen dan muziek om te overleven. En dan hebben we het nog niet eens over haar "team".

    Er zijn hier op dit forum veel mensen die ik de miljoenen views ook gun, of meer gun, omdat ik ze beter of net zo goed vind (bijv. Harald, Lo Lands, Zoldergitarist, en meer in deze muzikale richting, BibiX). Dat frustreert weleens. In mijn ideale wereld zouden originele en wat oprechtere acts het "winnen" van de gelikte overgepolijste acts als deze. Helaas is het nu precies andersom.

    Het is voor mij lastig om me steeds weer te moeten bedenken dat ik mijn afgunst moet richten op de muziekindustrie als geheel en niet zozeer op individuele acts; zeker als een act zo bewust op de staat van de industrie lijkt te teren.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Normaal zou ik geen eens reageren zeker als iemand z'n/ haar eigen product post
    In dit geval echter lijkt het alsof mensen over dramatisch proberen mee te liften op de extra aandacht van een recent overleden dj
    Komt op mij niet geheel netjes over om het zomaar te zeggen
    Datte dus
    En uh arjan wat mijn muziekale prestaties betreft, ik ben een keer 89ste geworden op het nk gitaarspelen... buitencategorie..das toch niet niks he ?
    Ik denk dat het een tribute ergo een hommage is aan een groot artiest. Ik weet het wel zeker.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Dat van Aretha slaat natuurlijk nergens op in dit verband. Emma pretendeert ook geen soulqueen te zijn of iets in die richting. Dat je het niet mooi vindt, soit, ik vind dat ze behoorlijk kan zingen en om dan haar meteen bij de enkels af te zagen is .. typisch Nederlands? We hebben moeite om mensen te complimenteren of in hun waarde te laten, maar afzeiken, soms op een smakeloze manier, gaat ons erg makkelijk af. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik...
    Ik vind het gewoon niks en heb dus ook nergens een complimentje...... dat kan toch?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Het zijn weer dezelfde personen op dit forum die iemand afbranden zonder zelf maar iets in de muziek gepresteerd te hebben.
    Jammer, het forum staat er vol mee helaas.
    Ik vind datgene wat Emma zingt ook niet mooi, maar haar YouTube kanaal ziet er verzorgd uit, opnames zijn spatzuiver en het materiaal is met liefde en toewijding gemaakt. Zit veel werk en meerdere takes in om een track zuiver en goed te krijgen.
    Emma en haar team werken hier hard aan en het aantal bezoekers van het kanaal is een bevestiging dat dit grote groepen mensen aanspeeekt. Mijn ding is het ook niet maar waardeer het initiatief 👌
    Amen. Tien tekens

  8. #28

    Standaard

    Het gevaar binnen ieder forum of social media is imo de mening van het individu. We hebben allemaal bagage en wat ons drijft of bezig houd is soms heel persoonlijk en voor iedereen weer anders. Aan de ene kant wil je diplomatiek of wijs overkomen en misschien wel te aardig gevonden worden, aan de andere kant wil je ook je eigen mening verkondigen ook al is dat niet altijd populair of wat men horen wilt. Daarbij is het geschreven woord een extra handicap wat nog wel eens verkeerd begrepen wordt. Maar goed, genoeg hierover :-)

    Ik ken het betreffende nummer niet en heb dus geluisterd als of het een 'original' is. Ik ben nooit fan geweest van dit soort r&b pop muziek. Van mij mag het meer schuren en kraken en dit is gewoon te gepolijst en glad voor mijn smaak. Ik geloof best dat veel mensen hiervan kunnen genieten en even kunnen wegdromen uit ons toch wel drukke bestaan. Je hoeft bij dit nummer er niet echt bij na te denken, net zoals het kijken van een 'soap' zeg maar. Mijn vader noemt dit 'elevator music', iets anders dan zijn Soft Machine of Frank Zappa :-) Ze moeten gewoon lekker muziek blijven maken en doen wat goed voor hun voelt. Iedereen heeft zijn drijfveren en als dat het najagen van commercieel succes is dan succes daarmee. Iemand die Glennis Grace toevallig volgt?

    Ik heb bewust gekozen laag onder de radar te blijven. Waarom? Ik ken mijzelf, succes zal mij uiteindelijk kapot maken. Ik leef binnen de muziek liever in mijn eigen wereld, The Lo Lands, dan dat ik dat delen moet met een wereld die ik over het algemeen niet helemaal begrijp. Ik haal mijn motivatie en successen uit de kleine dingen en contacten met medemuzikanten of muziekliefhebbers die misschien net als ik ook niet commercieel zijn en muziek maken- of luisteren puur voor hun eigen plezier en voldoening.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Ik heb bewust gekozen laag onder de radar te blijven. Waarom? Ik ken mijzelf, succes zal mij uiteindelijk kapot maken.
    Moest stiekem toch n beetje gniffelen, sorry

  10. #30

    Standaard

    Och entertainment is ook een vak, en zo zie ik het.
    Er is een grote markt voor en je maakt wat die markt wil.
    En dat is best knap en er zijn meer dan genoeg muzikanten die juist vergeten dat (als je een bepaalde markt wil bedienen) entertainment/image enz enz dan OOK belangrijk is.

    Voor de rest totaal niet mijn smaak.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top