Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 40
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard Avicii - Wake me Up - Emma Heesters en Jackie's Boy

    Met Emma Heesters, de voormalige getalenteerde zangeres van één van mijn coverbands. Haar Youtube-kanaal doet het erg goed, dus ben ik apetrots op haar.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #2

    Standaard

    M ijn suggestie voor haar zou zijn:
    Laat die kunstmatige kraakjes in je stem aan het begin van zinnen of woorden achterwege, en je bent de zangeres die je graag wilt zijn.
    De zanger laat zich niet leiden door foefjes en trucjes en die vind ik veel meer for real.

    Mijn suggestie aan jou zou van taalkundige aard zijn. Nu je nog kunt editen.
    De voormalige getalenteerde houdt in dat zij ooit getalenteerd was en nu niet meer is.
    De voormalige zangeres van mijn coverband houdt in dat de samenwerking er (nu) niet meer is.
    Het is maar wat je over het voetlicht wilt brengen.

    Verder is dit lied natuurlijk smaakvol gedaan. Ik had van iemand die met jou heeft samengewerkt ook niet anders verwacht.
    Leuk dat je m hebt gepost.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Goed gedaan, erg professioneel. Stoor me helemaal niet aan kraaltjes, goed gezongen.

    Vind t verder niet mooi, maar t is érg goed gedaan. Petjes af!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.821

    Standaard

    Ik ga er even vanuit dat jij die donkere meneer bent ?
    Ik heb hetzelfde als Fusion echt goed gezongen ziet er allemaal zeer gelikt uit, maar doet me niets. Maar dat ligt puur aan het nummer.
    En voormalige getalenteerde zangeres is een beetje vreemd geformuleerd.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Nou ja t origineel is wel goed. Dit voegt weinig toe. Maar wel profi product

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Mijn suggestie aan jou zou van taalkundige aard zijn. Nu je nog kunt editen.
    De voormalige getalenteerde houdt in dat zij ooit getalenteerd was en nu niet meer is.
    De voormalige zangeres van mijn coverband houdt in dat de samenwerking er (nu) niet meer is.
    Het is maar wat je over het voetlicht wilt brengen.
    Strikt genomen zou er 'voormalig getalenteerde zangeres' moeten staan voor de interpretatie dat ze niet meer getalenteerd is.

    @rocker: Wat speel jij in dit nummer?

    Het nummer is niet alleen een acoustic version; alle energie is er ook uitgehaald. Wel jammer. Op 1.07 klonk er even een plopje waardoor ik dacht dat er percussie ging invallen. Dat had van mij gemogen. De zanger komt op mij ook oprechter over. Dat zit hem naast de zangtrucjes (van haar) ook in de performance in de clip. De zanger vertolkt het nummer, de zangeres lijkt meer onder invloed van het nummer. Om diezelfde reden vind ik de viool ook iets beter dan de piano. In vergelijking met d'r andere video's die ik net bekeken heb, is deze goed te hachelen. Net niet te veel over the top.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Ik zie dat die gast alleen maar zoutloze covers maakt. Bah. Wel profi gefilmd en goed gezogen enz. Leuk voor je voormalige getalenteerde ex want wel veel views en dus exposure.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Goed gedaan hoor, maar ik heb echt een spuughekel aan de manier waarop zij zingt en in mindere mate ook hij. Het vrijwel iedere noot aanzetten tot maximaal emotioneel is een kunstje dat tegenwoordig de standaard lijkt te zijn. Beetje zoals Nederlandse hiphop en Autotune.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ok ok ok guys, voormalig getalenteerd = onhandig geformuleerd. Het was al een beetje laat... Jullie snapten natuurlijk wel wat ik bedoel.
    Nee, ik doe niet mee aan dit project. Ik vind het ook allemaal wat gladjes, maar het scoort op Youtube als een dolle. De productie is behoorlijk professioneel. In die zin pakt ze het goed aan. Wat je er zangtechnisch ook van vindt, elke video van haar doet inmiddels een half miljoen views of meer. Het is mij nog nooit gelukt. ;-) Maar ja, ik speel tegenwoordig overwegend oude gitaarmeuk. Led Zep of oude Santana, daar hebben die jonge gasten niks mee...
    Laatst gewijzigd door telerocker; 17 augustus 2018 om 00:03
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Led Zep of oude Santana, daar hebben die jonge gasten niks mee...
    Zeg dat niet te hard. Het is nog even oefenen, maar het begin is er:



    Maar on topic, het is de sound en zangstijl van deze tijd en ik snap goed dat dit nu hoog scoort. Glad en zonder meer goed geproduceerd. Ik ben niet de doelgroep van zowel het origineel als de cover.
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top