Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Het is jammer dat het begrijpend lezen een probleem voor je is. Gus begon over Glennis en niemand heeft hier beweerd dat Bibi beter is dan Glenda.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BibixMusic Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom elke geposte cover van mij weer over gaat tot een discussie...
    Simpel
    Een deel van de ouwe lullen (zal geen namen noemen)vindt dat we in zwijmelarij moeten vallen voor jouw zang kwaliteiten een ander deel vindt dat wat overdreven
    Het beetje testosteron wat nog aanwezig is wordt opgemaakt voor een leuke forum battle

    Ik analyzeer er maar wat op los
    Zeer vermakelijk allemaal

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Cageman jij komt als valse nicht binnen, ik niet.
    Ik zou een stroman nodig hebben voor wat dan ? Ik hoop toch niet dat dat iets met mijn eigen vergelijkt heeft te maken.
    Liever als een valse nicht reageren op benwave, dan een hobbyzangeres platrelativeren met een vuist in Glennis d'r hol.

    Ik heb ook Glennis er niet bijgehaald. Ook erggg grappig en volwassenen hoe je met die naam omgaat trouwens.
    Je hebt d'r er niet bij gehaald, maar je doet wel alsof iedereen waartegen je ageert een kwalitatief objectieve vergelijking heeft gemaakt tussen Glennis en BibiX. Dat was niet zo.

    Wat betreft d'r naam en de spelling: ik hoop dat ik ondanks de variabele spelling nog waardig ben om me in de discussie te mengen. Dat schijnt een criterium te zijn.

    Ik persoonlijk vind Glennis Grace een betere zangeres dan Bibi en een aantal mensen hier blijkbaar niet ,..nogmaals prima. Verder toch niets mis mee man !
    Daar dikgedrukt, daar zit het stromannetje.

    Even op een rijtje:

    'Pracht techniek van Grace'

    'Ga lekker door op je quirky (Engels voor artistiek en eigenzinnige) weg.
    En ik zou niet weten waarom je niet op een zeker moment Gladis (de zingende tornado) onttroont.'

    'Zolang het overgrote deel van publiek, radiostations, tv -en platenmaatschappijen stemmen willen horen die uithalen en ad libs produceren, is er voor Bibi helaas weinig bekendheid weggelegd. Erg zonde, want beheerst, subtiel en dynamisch zingen is lastiger te leren dan dikke uithalen zoals Glennis doet.'

    'Glennis (Glenda Batta) kan absoluut zingen'

    'Hetzelfde met Trijntje, kan ook geweldig zingen.'

    'ik zei dat Glennis en Trijntje zeker kunnen zingen en je moet me even vertellen waar ik ze vergelijk met Bibi.'

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Liever als een valse nicht reageren op benwave, dan een hobbyzangeres platrelativeren met een vuist in Glennis d'r hol.


    Je hebt d'r er niet bij gehaald, maar je doet wel alsof iedereen waartegen je ageert een kwalitatief objectieve vergelijking heeft gemaakt tussen Glennis en BibiX. Dat was niet zo.

    Wat betreft d'r naam en de spelling: ik hoop dat ik ondanks de variabele spelling nog waardig ben om me in de discussie te mengen. Dat schijnt een criterium te zijn.



    Daar dikgedrukt, daar zit het stromannetje.

    Even op een rijtje:

    'Pracht techniek van Grace'

    'Ga lekker door op je quirky (Engels voor artistiek en eigenzinnige) weg.
    En ik zou niet weten waarom je niet op een zeker moment Gladis (de zingende tornado) onttroont.'

    'Zolang het overgrote deel van publiek, radiostations, tv -en platenmaatschappijen stemmen willen horen die uithalen en ad libs produceren, is er voor Bibi helaas weinig bekendheid weggelegd. Erg zonde, want beheerst, subtiel en dynamisch zingen is lastiger te leren dan dikke uithalen zoals Glennis doet.'

    'Glennis (Glenda Batta) kan absoluut zingen'

    'Hetzelfde met Trijntje, kan ook geweldig zingen.'

    'ik zei dat Glennis en Trijntje zeker kunnen zingen en je moet me even vertellen waar ik ze vergelijk met Bibi.'
    Jij bent echt niet lekker. Hier heb ik helemaal geen zin in, had ik al vanaf het begin al niet,

    Ik ben er klaar mee.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Ik heb het origineel ook maar eens geluisterd (kende het niet). Je moet doen wat je zelf wil, maar ik ben wel benieuwd naar hoe je het hele nummer zou zingen. Liedje kan ook zo naar het Sad song topic in off topic. Extra pijnlijk; vandaag ook net m'n hele dag verziekt aan pagina's verversen op m'n mobiel. Als iemand er even een volledige versie van inspeelt en opneemt, zou mooi zijn.

  6. #36
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Jij bent echt niet lekker. Hier heb ik helemaal geen zin in, had ik al vanaf het begin al niet,

    Ik ben er klaar mee.
    Iedereen maakt fouten en iedereen heeft wel eens ongelijk, maar het is weinig mensen gegeven om dat ook toe te geven en excuses te maken.

    Als ik nou de argumenten zie die Cageman aandraagt, dan vrees ik dat je ze nog even goed en met aandacht moet lezen en er goed over moet nadenken.

    Maar een discussie eindigen met 'hier heb ik geen zin in' vind ik niet sterk, beetje flauw eigenlijk.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Ik vond het een erg goede cover !!
    ( en Steve Vai hoor ik echt niet graag , nog nooit een nummer volledig kunnen aanhoren &#128521

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top