Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 39

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard Jouw vintage "zoldervondst"

    Op The Gear Page is een draadje over hoe mensen ergens via via of bij een garage sale een '64 Strat oid hebben weten te bemachtigen voor $300. Overdreven of niet? Ik kan er in ieder geval ontzettend van genieten.

    Wie heeft er hier wel eens een soortgelijke slag geslagen? Een collega wiens vader nog een "versleten gitaar" (lees: '52 Tele) heeft liggen en hem wel kwijt wil, of iemand op Marktplaats die een 70's koa BC Rich heeft geërfd van een oom en van dat ding af wil?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Ik kwam laatst een oude Gibson Les Paul tegen maar die zag er behoorlijk afgeleefd uit. Moesten ook nieuwe snaren op, zag je gelijk.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik kwam laatst een oude Gibson Les Paul tegen maar die zag er behoorlijk afgeleefd uit. Moesten ook nieuwe snaren op, zag je gelijk.
    Zeker toch niet de Dutch Burst....
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik kreeg laatst een spuuglelijke gibson van mijn oudoom die ie ooit op een beurs in america heeft gejat in de 50ies. Een moderne ofzo. Gelukkig wou iemand er nog 168 euro voor geven.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Ooit een afgeragde ‘63 Blonde Bassman head bemachtigd door een ruil tegen een Fender Sidekick 15 en een Boss DF-2.
    Later dacht ik een goede deal te maken door hem voor 500 gulden te verkopen.
    Fuck you Brian Setzer, fuck you for becoming famous.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 14 augustus 2018 om 00:53

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Ik kocht een Fulltone Deja Vibe van iemand, en die had een oude kleine Gibson versterker staan die schijnbaar in het bezit is geweest van Toots Thielemans (de amp, niet de gitaar). Toen de buisjes warm werden rook je nog de sigarettenlucht van alle gigs (huidige eigenaar rookt niet). Was niet te koop helaas..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Mijn “zoldervonst” was een Aria Pro TS400 Thor Sound voor 70,00. Stond op MP met titel “gitaar” en volgens mij niet eens bij Snaarinstrumenten Gitaar Electrisch..


    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...400-Thor-Sound
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Dichtstbij een zoldervondst kom ik met een Gibson MK-53 uit 1977, het hele verhaal staat hier.
    Het was echt een stoffig oud beestje, had best wat (veel) TLC nodig, is nu nog steeds mijn main acoustic.
    Tot voor kort stond er eentje te koop bij TFOA voor ruim 2x de prijs die ik heb betaald. Ebay doet nu 3x.

    edit: ik zie dat de foto's uit het topic verdwenen zijn, lang leve ImageShack (not). Goedmakertje:

    Laatst gewijzigd door Midwolda; 14 augustus 2018 om 11:56
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  9. #9

    Standaard

    Okee, geen gitaar maar voor 50 euro wel een erg fijne aankoop (vrij recentelijk):

    My Róisín Dubh is my one and only true love

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    een steinberger gl uit de newburg fabriek met transtrem in een 2ehands platenzaak, in eerste instantie vroegen ze er 600 gulden voor maar in de uitverkoop waren ze gezakt naar 190 gulden
    life sucks and then you die

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top