Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Voor mij niet zozeer economisch rendabel, het is wat ik over gehouden heb na een strat plus tegen een Gibson the Paul te ruilen om die weer te ruilen, maar mijn Hofner 457 kwam van een zolder en was (is nog steeds, maar wel een paar butsjes) echt in mint condition.
    Ding zou als nieuw kunnen zijn.
    Financieel zit 'ie redelijk daar waarmee ik gestart ben, maar 't is letterlijk een zoldervondst.

  2. #32
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ooit een Roost buizencombo voor weinig gekocht. Bleek een kopie van Hiwatt te zijn, was ook nog s loodzwaar. Ongeveer 50 kilo. Voor leuke prijs verkocht.
    Ook ooit een akoestische Fender voor een paar euro gekocht omdat een snaar kapot was...



    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #33

    Standaard



    Een Yamaha FG336 SB, voor twee tientjes gescoord op koninginnedag. Hij was een beetje smerig en er zaten maar twee snaren op, maar dat was snel genoeg verholpen. Rondom deukjes en krassen, maar speelt en klinkt er niet minder om.

  4. #34

    Standaard

    Een jongen die bij ons bedrijf werkte wilde ook gitaar gaan spelen en mocht de gitaar die zijn ouders ooit hadden gekocht gebruiken. Gekocht zeg ik hé, want bijna nooit op gespeeld....lag ongeveer sinds 1972 onder een bed verborgen. Jongen kwam bij mij langs om eens te kijken wat ik van de gitaar vond...een Les Paul studio, bruinachtig van kleur en niet op te spelen. Een strijkplank klonk beter dan deze gitaar....

    Gitaar is later opgeknapt en jongeling speelt er nu met plezier op zo heb ik mij laten vertellen. Maar goed, 25 jaar in een gitaarkoffer liggen daar gaat een gitaar niet van vooruit

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Een les paul studio uit 1972 is wel heeeeel bijzonder
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #36

    Standaard

    Nou ja, zoiets ....hij lag in ieder geval al onnoemelijk lang opgeborgen en het was een drama van een gitaar geworden na al die jaren.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  7. #37

    Standaard

    Het was in ieder geval een gibson zonder welvingen in de body...rechtoe rechtaan.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Zal een Melody maker geweest zijn.

    Ik geloof niet zo in Americana vintage zoldervondsten in Nederland om dezelfde reden waarom je nooit een Ferarri of Maserati in een boerenschuur in Zeeland zal tegenkomen. Maar een oude kever of kadett, why not, kan ook leuk zijn.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Hofners & Hoyers he, we kunnen tegen de moffen gevochten hebben, maar ja...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top