Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 92
  1. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Nogal wiedes dat ze bijna failliet zijn
    Is dat zo?

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    Mrweird bedoelde denk ik dat Gibson (bijna) failliet is. Dacht ook eerst dat hij op musicstore doelde. Viel bijna van mijn stoel :-)

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud Bekijk bericht

    Dit exact hoe ik dit ook doe, alleen naar akoestische sound luisteren. Ik houd ook van de resonantie, maar ook helderheid. Zeker geen doffe bak ellende, wat vaak het probleem is.
    Ja. Maar...
    Ik ging voor een P90 goldtop, zo begon het. Just for fun pakte ik er wat andere gitaren bij en kwam een oude Melody Maker tegen die akoestisch... niet alleen het geluid, ook de respons van de snaren, alles aan die gitaar....afijn, de beste gitaar van de winkel. Vond ik.
    De enige gitaar waar ik dat gevoel had van dit is HEEL bijzonder, is mijn '72 tele. Nog steeds mijn main.
    Enniehoe.
    Je weet dan, als je die niet koopt duurt het weer 15 jaar voor je zo'n bijzonder ding tegenkomt.
    Fuck de goldtop, in een ander leven.

    Ik bedoel maar, als je WERKELIJK met je oren luistert is het tombola met waar je thuis mee komt.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BorisA Bekijk bericht
    Mrweird bedoelde denk ik dat Gibson (bijna) failliet is. Dacht ook eerst dat hij op musicstore doelde. Viel bijna van mijn stoel :-)
    Ik bedoelde Gibson.. Maar toen kwam ik er achter dat ze al in September hun reeks voor volgend jaar presenteren en in de verkoop gaat.. Vanuit dat perspectief is 't toch achteraf wel logisch dat ze ook daar uitverkocht zijn.

    Maar ik had toch m'n zinnen gezet op 't proberen van nog een paar 2018 traditionals.. De 1st bij guitarking beviel me 't beste na vergelijk van een 4tal. Na even google zoeken vond ik Rockland in Witten Duitsland die nog wel voorraad had en natuurlijk musik productive. Ik had vandaag vrij dus 't plan was 1st naar Rockland, en dan naar Musikproductive. Goed te doen in 1 dag, kost een tank benzine maar die is ook goedkoper in Duitsland. Dat Rockland bleek een hele leuke winkel te zijn. Muur vol gibsons, de hele winkel voor mezelf. Kopje koffie d'r bij. Na vergelijk en stevig dubben heb ik besloten toch die traditional in HB mee te nemen. Niet veel flame maar hij klinkt o zo lekker.. Foto's volgen, maar hierbij alvast even snel de foto die bij de case candy zit. Toen die op de testtafel bij Gibson lag gok ik..



    Enfin. Mrweird is voor nu geslaagd. Topic mag dicht, dank voor uw aandacht. :-)
    Laatst gewijzigd door mrweird; 5 september 2018 om 15:12

  5. #65

    Standaard

    Heel, heel mooi! Gefeliciteer!
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gadverdamme, moet ik weer naar de wc. Wat een geweldig mooie burst. Niet te druk, mooie kleurstelling, niet te vel erg warme tinten, superrrrr🙉👌

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Gadverdamme, moet ik weer naar de wc. Wat een geweldig mooie burst. Niet te druk, mooie kleurstelling, niet te vel erg warme tinten, superrrrr����
    Pas je wel op dat je geen lamme arm/schouder krijgt? RSI-tje heb je zó opgelopen hoor!

    Remork sluiten.

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Vandaag mijn nieuwe Maybach Lester opgehaald. Heerlijke gitaar met een lekker dik geluid.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Bij Souman gekocht?
    Nice 👍

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2014
    Locatie
    Emmer Compascuum
    Berichten
    134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Bij Souman gekocht?
    Nice ��
    Dank je wel. Niet bij Souman. Particulier>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top