Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 92

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard Echte LP kopen ... Maar welke??

    Ik zit er al jaren tegenaan te hikken, een Les Paul.. Veel van mijn gitaarhelden hebben zo'n zware amerikaan om hun nek hangen, en dan in combinatie met de marshall is dat toch het geluid wat mijn voorkeur heeft. Maar ik had het geld er niet voor over. Dus ik kocht een richwood als 1e kennismaking (net te laat, want ik heb er 1 met zo'n puntige cutaway..) en daarna een Pigro wat jaren lang toch mijn main gitaar was, klinkt en speelt nog steeds prima maar de chinees die 'm in elkaar heeft geknutselt heeft zulk slecht fretdraad gebruikt dat na een paar keer vlakken dat ding bijna aan een refret toe is.. daarna een Les Paul KIT gitaar welke wonderbaarlijk goed gelukt is.



    Vorig jaar vakantie ben ik in Memphis geweest, en heb de gibson factory tour gedaan en zitten klooien op tig Les Pauls in de winkel in dat pand. En toen heb ik mezelf bedacht dat als ik de 25 jaar bij m'n huidige werkgever haal, dan ga ik van de bonus een echte Gibson Les Paul halen. Die 25 jaar is inmiddels gelukt, dus ben ijverig aan 't rondkijken wachtend op de bonus die eind van de maand gaat komen. Ik heb gisteren bij guitarking een tweedehands classic 60's bespeeld (viel tegen) een 2018 standard (leuk!) een 2018 traditional (lekker..). Verder heb ik online bij Max een 1995 in amber gezien die d'r leuk uitziet, en op marktplaats zitten neuzen. Iemand hier nog een gouden tip? Ik zoek eigenlijk een 59 burst maar de bonus is geen 3 ton dus iets wat er zoveel mogelijk op lijkt.
    Laatst gewijzigd door mrweird; 12 augustus 2018 om 22:25

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top