Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 22 EersteEerste ... 101819202122 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 217

Discussie: Racksound

  1. #191

  2. #192

    Standaard

    Ik vind het een beetje jammer dat ons forum door dit soort discussies wordt beheerst. Wat mij betreft zou er een slotje op mogen @moderator

  3. #193
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ach, de moderators hier vieren al sinds dat dit forum überhaupt bestaat bouwvak vakantie.
    Dit forum wordt ontsierd door een paar mensen die allang gebanned zouden moeten worden.
    Zolang dat niet gebeurt, krijg je dit soort ontspoorde discussies. Helaas, want het forum kan heel mooi zijn.

  4. #194
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dit forum wordt ontsierd door een paar mensen die allang gebanned zouden moeten worden.
    Nou Arjan, ik heb in dit topic ook posts van andere mensen dan jij hier bedoelt gezien waarvan ik me afvraag of dat nou zo moet.

    Het lijkt erop dat sommige mensen het beste in elkaar naar boven halen (misschien bandje beginnen)

  5. #195
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Lijkt me wel mooi. Een band opzetten met de grootste trolls van dit forum en dan een optreden regelen en opnemen. Kijken binnen hoeveel minuten het knokken wordt op het podium 😂

  6. #196
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Nou Arjan, ik heb in dit topic ook posts van andere mensen dan jij hier bedoelt gezien waarvan ik me afvraag of dat nou zo moet.

    Het lijkt erop dat sommige mensen het beste in elkaar naar boven halen (misschien bandje beginnen)
    Sterker nog, die mensen die buiten het groepje dat hij bedoelt vallen zijn begonnen met termen als kneusje en andere denigrerende kwalificaties. Hijzelf heeft zich ook niet onbetuigd gelaten door de TS te adviseren iemand maar vooral niet serieus te nemen wat ook een denigrerende kwalificatie is.
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 augustus 2018 om 08:58

  7. #197
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Tis jammer dat er hier op het forum weinig mensen zijn die echt verstand hebben van gear en dat bedoel ik niet disrespectful hoor. Maar op het HRI forum had je mensen die echt weten waar ze het over hebben, het zijn pro’s, bekende versterkerbouwers en muzikanten die veel sessies doen. Denk niet dat het zin heeft om tegen mensen in te gaan zoals Pete Thorn, Bob Bradshaw en Dave Friedman. Luitjes als Brad werden gelijk de mond gesnoerd als je de wijsneus uithangt.
    Moet ook eerlijk bekennen dat ik me liet meeslepen maar moet ook zeggen dat je gauw geirriteerd kan raken door mensen als Brad.
    Laatst gewijzigd door ateng; 14 augustus 2018 om 10:06

  8. #198
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Maar op het HRI forum had je mensen die echt weten waar ze het over hebben, het zijn pro’s, bekende versterkerbouwers en muzikanten die veel sessies doen.
    Als je van die rig rundowns kijkt, heb ik de indruk dat júist de veel spelende muzikanten echt helemaal niks, of weinig, van (hun)gear weten.
    Waarschijnlijk wel hoe ze willen klinken, maar op basisvragen zoals over snaardikten moet al vaak een tech aan te pas komen.

  9. #199
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Klopt. Ik heb ook de ballen verstand van alle techniek en hor het constructie en audio technisch in mekaar zit.
    Wel weet ik hoe ik iets wil hebben klinken en functioneren wat voor mij makkelijk en goed werkt.
    Maar er zitten hier op het forum een aantal lui die iets zien of lezen op het internet en dat als eigen kennis aannemen wat vrij irritant is omdat ze daarmee wijs willen zijn. Dat vervuilt het forum alleen maar en wekt ergernis op.

  10. #200
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Als je van die rig rundowns kijkt, heb ik de indruk dat júist de veel spelende muzikanten echt helemaal niks, of weinig, van (hun)gear weten.
    Waarschijnlijk wel hoe ze willen klinken, maar op basisvragen zoals over snaardikten moet al vaak een tech aan te pas komen.
    Je hebt een paar zitten ja die veel aan hun tech overlaten maar denk dat meer dan helft op HRI wel weten waar ze het over hebben. Denk als mensen van LA Sound Design of van CAE je uitleg geeft over signal chain dat ze wel weten waar ze t over hebben
    Heb daar veel van geleerd en heb tientallen PM's gestuurd voor info's en advies en zo heb ik mn rack opgebouwd.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top