Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 217

Discussie: Racksound

  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gewoon een soundclip posten Brad, dan lullen we nergens meer over en wie weet verover je de harten van ons! Zet hem op💪

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Daarnaast is Brad de Don Juan van het forum he, vergeet dat niet. Z'n eigen woorden he, dus dat nemen we maar aan. Er is niet zo heel veel wat Brad niet kan eigenlijk, of niet weet. Helemaal te Tao die jongen en de wijven voor het kiezen. Waarom ie eigenlijk nooit ver gekomen is, dat moet haast wel een eigen keuze zijn, want iemand die zo talentvol is...

    Ergens staat hier nog een 'schitterende' opname van Brad. Ik zou zeggen, maak je niet te druk Ateng.

    Ah wacht!

    https://soundcloud.com/brad-52492642...e-metal-zone-2

    Fluwelen techniek, schitterend geluid, helemaal spot-on!

    Brad is niet het type man dat meer verstand heeft van menstruatie dan dat vrouwen hebben, hij menstrueert er zelf op los man...

  3. #113
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Gewoon een soundclip posten Brad, dan lullen we nergens meer over en wie weet verover je de harten van ons! Zet hem op��
    Ik weet niet of ik daar wel energie in wil steken. Maar luister eens hier naar. Ik zou het wat ronder afstellen maar het geeft een idee.


  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Zonder olie op het vuur te willen gooien...als ik mijn Eventide Eclipse 100% serieel in mijn chain opneem, en dan rekening houdend met de correcte levels en zo.....dan klinkt het écht minder dan gitaar in preamp in poweramp.
    Hoe dat met bv lexicons is weet ik niet, maar dit soort apparaten wil je voor gitaar echt alleen de effecten laten processen en die toevoegen aan je sound, ipv alles door dat ding laten lopen.
    Ik weet niet of hier jullie onderlinge onbegrip mede vandaan komt, maar een Eclipse kost tegenwoordig nieuw ook dik 2k, en die suckt gewoon toon. Echt.
    Maar die dingen werden ook niet gemaakt om serieel aan te sluiten Dennis. In de studio werden ze via aux aangesloten alleen bepaalde fx zoals modulaties via inserts. Zo gaat dat ook live bij de FOH, alles via aux. Wij als gitaristen doen het eigenlijk verkeerd want 19” units willen lijnlevel zien snap je. Je zou dus het signaal van je microfoon (voor de speaker) door moeten linken naar een microfoon preamp en weer door je rack voeden... eigenlijk dus een wet/dry systeem zoals Landau en Lukather dat ook deden.
    Maar om terug te komen, tuurlijk krijg je altijd wel wat tonesuck zelfs bij de duurste apparaat en daarom zijn er linemixers en fx loop om je signaal intact te houden. Maar er zijn nou eenmaal 19” fx die niet te verslaan zijn met een pedaal of wat dan ook zoals de Eventide H3000, Lexicon PCM70 series en de Tr Stereo Chorus.

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Post je weer iets van een ander. Gemiste kans, Brad. Je had DE kans alle critici de mond te snoeren. Jammer...laat gewoon de snaren spreken ipv nutteloos te posten, vent💪

  6. #116
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Goed laat ik maar de snaren spreken dan.

    En hier is een opname met een solo van mijzelf. Hier gebruik ik overigens de distortion van de ME-5 in plaats van de overdrive. Ja ik kan wel wat meer dan een blueslickje spelen.

    https://soundcloud.com/brad-524926423/gitaarsolowav
    Laatst gewijzigd door Brad; 13 augustus 2018 om 17:58

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Maar die dingen werden ook niet gemaakt om serieel aan te sluiten Dennis. In de studio werden ze via aux aangesloten alleen bepaalde fx zoals modulaties via inserts. Zo gaat dat ook live bij de FOH, alles via aux. Wij als gitaristen doen het eigenlijk verkeerd want 19” units willen lijnlevel zien snap je.
    Weet ik
    Maar ik kan me voorstellen dat als je door onwetendheid/geen zin in extra spullen gewoon een studio fx unit in je chain pleurt (waar ie niet voor bedoeld is), je teleurgesteld wordt.
    Kan die unit verder weinig aan doen natuurlijk.
    Beetje vergelijkbaar qua situatie als "mijn €10.000,- ,gitaar klinkt kut als ik m in de microfoon in van mijn hifi versterker prik"

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Goed laat ik maar de snaren spreken dan.

    En hier is een opname met een solo van mijzelf. Hier gebruik ik overigens de distortion van de ME-5 in plaats van de overdrive. Ja ik kan wel wat meer dan een blueslickje spelen.

    https://soundcloud.com/brad-524926423/gitaarsolowav
    Brad, ik heb het je nog zo gezegd, struikel nou niet over dat ding met die zes draden als de babyfoon nog aanstaat...
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Hij heeft iedereen wel stil gekregen.

  10. #120
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Daarnaast is Brad de Don Juan van het forum he, vergeet dat niet. Z'n eigen woorden he, dus dat nemen we maar aan. Er is niet zo heel veel wat Brad niet kan eigenlijk, of niet weet. Helemaal te Tao die jongen en de wijven voor het kiezen. Waarom ie eigenlijk nooit ver gekomen is, dat moet haast wel een eigen keuze zijn, want iemand die zo talentvol is...

    Ergens staat hier nog een 'schitterende' opname van Brad. Ik zou zeggen, maak je niet te druk Ateng.

    Ah wacht!
    Heb je de opname van post 116 ook nog even beluisterd gozer?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top