Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Och, ik heb op beide Macs ook nog een aparte partitie draaien met Mountain Lion voor bepaalde software..

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Zoiets zou ik eigenlijk ook moeten doen. Ik heb nog ergens een oude Logic versie, gaat niet op High Sierra en kan niet meer ge-update worden. Momenteel gebruik ik Audacity voor thuis-ideetjes. Zag gister dat in Audacity ook de Gearbox effecten van de UX-1 is overgenomen, inclusief de cabinet simulaties. Als dat betekent dat ik de UX-1 niet hoef aan te sluiten en ik meteen in m'n externe geluidskaart kan inpluggen, zou dat wel tof zijn. Maar echt nog geen idee of dat werkt...

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Topic kan wat mij betreft dicht. Erik van Meyer Amps blijkt toch niet zo'n hele betrouwbare verkoper helaas. Niet iemand waar ik nog zaken mee doe. Helaas, geen Ultimate Attenuator en daar baal ik goed van.

    edit: Ik krijg een bericht terug dat ie in het ziekenhuis heeft gelegen de afgelopen week. Dat nemen we dan maar aan. Desondanks na eerst meer dan twee week wachten op vakantie, daarna afkicken van de vakantie en vervolgens meer dan een week niks meer hoeft het van mij niet meer. Ik vind een maand wel lang genoeg gewacht.
    Laatst gewijzigd door Brum; 19 augustus 2018 om 17:38

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    misschien maar goed ook, ik had gegoogled naar die UA, en ik begrijp uit comments dat het een piece of sh*t is.

    https://www.premierguitar.com/articl...uator-review-1

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Da's wel een hoop crap hoor, wat er over gezegd wordt. Er wordt vaak gerefereerd naar de Ho versie, de oorspronkelijke ontwerper van de Ultimate en die was wat rommelig gebouwd. Ook heel vaak van horen zeggen en zo, terwijl de mensen die het apparaat werkelijk hebben getest er lyrisch over zijn en eigenlijk alleen maar goeie recensies geven. Ik heb Mark Gregg ook al een aantal keer op fora op nette manier de negatieve posts zien weerleggen en dan werden mensen toch wat stil, want eigenlijk wisten ze technisch gezien helemaal niets van het apparaat.

    Deasniettemin, ik ga het idee even op de lange baan schuiven en misschien dan voor een TAD Silencer. Die stond ook al hoog op m'n verlanglijstje door de ingebouwde cab simulator en krijgt ook alleen maar goeie recensies
    Laatst gewijzigd door Brum; 19 augustus 2018 om 18:02

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top