Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard Sire Markus Miller V7 ervaringen

    Hi,

    iemand ervaring of iemand die speelt met Sire Markus Miller V 7 of V7 Vintage 4 snaar?

    Zou je de ervaringen en plussen en minnen willen delen?

    Hee het internet staat vol met alleen maar bijna positieve dingen over deze bassen. Bijna te mooi om waar tw zijn voor de prijs van deze bassen.


    ik hoor het graag van jullie.

    Greetrrrrzzzzz,

  2. #2

    Standaard

    Veel bassisten die ik ken hebben inmiddels zo'n Sire en die zijn er zeer positief over. Ik weet niet waar je woont maar ik weet dat de guitarfactory in Oss er best veel verkoopt en er wel wat heeft hangen. Ook die goedkopere V3. Zou je een keertje kunnen testen.

  3. #3

    Standaard Sire Markus Miller V7 ervaringen

    Woon in de buurt van Oss en heb daar inderdaad een v7 Swamp-ash Natural opgehaald en totaal geen spijt van 😃😃😃
    Aktie was meteen goed. Wilde eigenlijke een witte maar heb meteen deze meegenomen.



    Ook de Actieve kant werkt perfect. wat opvalt is dat als je alles neutraal hebt staan en schakelt van passief naar actief dat er geen verandering in geluid en toon is. Betekend voor mij dat er dan inderdaad niet geboost of verzwakt wordt.

    Ook afwerking is heel netjes en goed.

    blij mee!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4

    Standaard

    In natural swamp-ash erg fraai hoor. Goede keuze ook. Bekend behangetje trouwens Kocht bij The Guitarfactory een Maybach Lester een tijdje terug. Veel plezier met je aanwinst.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    2 jaar geleden moest een vriend van me in mijn woonplaats optreden dus ff kijken natuurlijk. Een gruwelijk bassist en altijd zn sound goed voor elkaar, maw een genot om hem te zien spelen.
    Heeft een endorsement bij Yamaha dus was gewend om hem te zien spelen met een Yamaha bas om zn nek of soms een Fender Jazz. Maar was verrast dat hij een ander gitaar bij zich had dus erg benieuwd natuurlijk. Dacht eerst dat het een Fender was maar hij zei (met een lachje erbij) :"check this, echt een vette bas voor heel weinig geld!". In die tijd alleen maar te krijgen bij Thomann geloof ik dus niet te krijgen in Nederland.
    Hij (Sola van Motman heet hij) heeft veel bassen in handen gehad maar was echt super verrast hoe goed de Sire klonk en raadt het iedere bassist aan. Dat heb ik dus ook onze bassist aangeraden en hij twijfelde eerst want hij dacht "zo goedkoop dan kan toch nooit zo goed klinken?". Uiteindelijk toch maar besteld en toen het geleverd werd en inplugde kon hij het niet geloven dat het zo ongelofelijk goed klonk.
    Hij heeft er nu 3 basgitaren... 1 Sandberg en 2 Sire

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Heel herkenbaar ateng, die dingen klinken echt goed.
    De eerste keer dat ik zo'n bas in mijn handen gedrukt kreeg werd me de vraag gesteld wat ie moest kosten had ik een totaal ander bedrag in mijn hoofd, waar ik hem direct voor mee mocht nemen zeg maar.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.391

    Standaard

    Onze bassist heeft de vijfsnarige uitvoering, erg goede bas . Speelt als boter en klinkt ook erg goed. Krachtig maar doorzichtig, zonder rare bumps of gaten in het geluid. Heel goed afgewerkt ook, inderdaad alsof het een veel duurder bas is. Ze hebben de kwaliteitscontrole goed voor elkaar daar. Hij kijkt nu volgens mij stiekem rond naar een viersnaar voor erbij.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ik ben wat minder tevreden over de dikte van de hals. De Fender American Pro reeks heeft IMHO toch een iets meer comfortabele hals


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #9

    Standaard

    Er komen nieuwe Sire V7’s aan met een ongelakte hals en een 9.5” radius ipv de 7.25. Die zal wat anders aanvoelen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.021

    Standaard

    Ik ben ZEER tevreden over die Sire V7 , .....en eigenlijk betrap ik me erop dat ik 'm de letzte tijd vaker pak dan m'n Fender basgitaren.

    De originele turtle slagplaat heb ik vervangen ,...er zit nu een white pearl slagplaat op . ( vond ik netter staan i.c.m. die white pearl inlays )

    ( Dit slagplaatje is helaas wel "custom-made" , ....want ze zijn voor deze basgitaar niet los/kant-en-klaar in de handel te verkrijgen )

    Laatst gewijzigd door 7ender; 2 januari 2019 om 12:31
    MR. LEE in basgitaarforum.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top