Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11

    Standaard

    Ik vinnum weer heel mooi, maar heb toch een opmerking.
    Ik zou voor een plaatje hebben gekozen met een verzinking/verdieping en de contra moer van de socket wat verder opgedraaid.
    Ik heb twee sockets ovaal geramd (met liefde dat dan weer wel) omdat ze uitstaken en het metaal van het rack harder was.
    Twee ovale plugs besteld, nooit meer wat gehoord. De lullo’s.
    Afijn, je snapt wat ik bedoel.
    Verder alleen pet af voor de meester.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12

    Standaard

    Ja ik zie wat je bedoelt Gus. Bij die bas van afgelopen zomer stak de socket wel een beetje ver uit. Inderdaad gemakkelijk te verhelpen door de contramoer ietsje verder op te draaien. Dat is denk ik wel genoeg. Als de schroefdraad niet of nauwelijks boven de buitenste moer uitsteekt moet je wel heel rare fratsen uithalen wil je de socket krom stoten.

    Dat gezegd hebbend, zou de switch ook wel enig gevaar lopen bij dergelijke stunts.
    Gewoon niet onbenullig doen luidt derhalve het devies!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Ja ik zie wat je bedoelt Gus. Bij die bas van afgelopen zomer stak de socket wel een beetje ver uit. Inderdaad gemakkelijk te verhelpen door de contramoer ietsje verder op te draaien. Dat is denk ik wel genoeg. Als de schroefdraad niet of nauwelijks boven de buitenste moer uitsteekt moet je wel heel rare fratsen uithalen wil je de socket krom stoten.

    Dat gezegd hebbend, zou de switch ook wel enig gevaar lopen bij dergelijke stunts.
    Gewoon niet onbenullig doen luidt derhalve het devies!
    Je hebt gelijk; bassisten zijn geen kleuters ten slotte. Oeps, wat heb ik nou weer gezegd.
    Maar het is zeker een beauty. Dat ie nog veel broekspijpen mag laten wapperen.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Schitterende bas weer Rob!

  5. #15

    Standaard

    Dank!
    En hij is vanavond al in actie te zien in Doetinchem. Bij Merleyn waar Rosco P speelt met Jos Janssen op zang en Brooks bas.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Dank!
    En hij is vanavond al in actie te zien in Doetinchem. Bij Merleyn waar Rosco P speelt met Jos Janssen op zang en Brooks bas.
    Merleyn, de kroeg waar ik min of meer opgroeide.... nahja na m'n 18e dan.


  7. #17

    Standaard

    Op zang?
    Hmmmm...., als liefhebber van de NL taal, zet ik hier een vraag-/vaagteken bij.
    Had ik al gedaan.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    zien er zo mooi uit dat je ze bijna niet zou durven gebruiken. zeer stijlvol, respect!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top