Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 60
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Vooor mij is ie als niet zo goede gitarist goed goed genoeg.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Dit klinkt al een stuk beter.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Op basis van die video heb ik hem ook gekocht, de thr5, van Mp gehaald in 2012 voor 130 euro. Nog steeds mn favo oefenampje!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Op basis van die video heb ik hem ook gekocht, de thr5, van Mp gehaald in 2012 voor 130 euro. Nog steeds mn favo oefenampje!
    Hij klinkt prima voor thuisgebruik. Voor de studeerkamer is hij ook lekker compact.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #25
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik hoorde pas bij BAX iemand op dat ding spelen. Ik vond het geen fijne ervaring.

  6. #26

    Standaard

    Zeggen mensen ook vaak als ze mij horen spelen. Hoeft niet aan de versterker te liggen dus.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik hoorde pas bij BAX iemand op dat ding spelen. Ik vond het geen fijne ervaring.
    Uit elke amp kun je een kutgeluid halen :P

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Maar toegegeven, ik was ooit bij een guy die zijn mesa dual rectifier met 4x12 en gibson les paul thuis had staan en dat klonk zelfs op laag volume beter dan heavy sound uit de thr.

    Wat ik echt heel goed vindt aan de thr is dat het ding voor meespelen met backing tracks enorm goed klinkt door de speakers die erin zitten en ik krijg er een hele mooie clean sound / ambiant sound uit. Dus het is maar net wat je wil en wat voor soort muziek je speelt

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik wil gewoon soms wat spelen als iedereen in bed ligt met een erg laag volume en een redelijk geluid en zonder iritante draadje van koptelefoons of adapters. En graag klik aan klik uit, geen computers opstarten of buizen opwarmen.

    Zelfs mijn blackstar ht5 is daarvoor nog te hard. Nou dan is die thr toch wel een uitkomst. 1000x beter dan een pignose of id.

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ik wil gewoon soms wat spelen als iedereen in bed ligt met een erg laag volume en een redelijk geluid en zonder iritante draadje van koptelefoons of adapters. En graag klik aan klik uit, geen computers opstarten of buizen opwarmen.

    Zelfs mijn blackstar ht5 is daarvoor nog te hard. Nou dan is die thr toch wel een uitkomst. 1000x beter dan een pignose of id.
    precies dit is hij perfect voor. En dunne hotelkamer muurtjes.

    En ja, uit elke amp kan je een kutgeluid halen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top