Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 60
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.065

    Standaard

    Speeddemon heeft een San Dimas..

  2. #12
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    In hoeverre kan je een Yamaha THR vergelijken met een Boss Katana? Ook daar is een portable versie van die goed wordt ontvangen.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.392

    Standaard

    Katana mini heeft veel minder mogelijkheden aan boord, Katana Air is duur. De Katana 50 is ook een optie als je geen full range speakers hoeft of wilt. Heeft power scaling en dan heb je tenminste een 12 inch speaker. Ik heb zelf een Marshall Code 25, ook leuk maar dat 10 inch speakertje is wel de beperkende factor imho.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Speeddemon heeft een San Dimas..
    Nee, 't is een So Cal Pro Mod, uit Japan. (pre 2011) De huidige worden in Mexico gemaakt; ik hoor er wisselende verhalen over.

    Ontopic; klinkt die Yamaha nou ook nog goed uit z'n eigen speakertjes, of hoor je dan wel dat 't geen 1x12" is (dun/neuzig)?
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    In hoeverre kan je een Yamaha THR vergelijken met een Boss Katana? Ook daar is een portable versie van die goed wordt ontvangen.
    Ik heb een boss katana 100 en een thr10 (en een orange buizen amp). De yamaha klinkt op laag volume beter, de katana 50 heb ik destijds ook geprobeerd. Die klinkt ook op laag volume wat minder dan de katana 100 naar mijn idee.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Nee, 't is een So Cal Pro Mod, uit Japan. (pre 2011) De huidige worden in Mexico gemaakt; ik hoor er wisselende verhalen over.

    Ontopic; klinkt die Yamaha nou ook nog goed uit z'n eigen speakertjes, of hoor je dan wel dat 't geen 1x12" is (dun/neuzig)?
    Nope, ik haal er echt een hele goede strat tone uit en een goede lead tone.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Oordeel zelf...

    https://youtu.be/dpbiK4IfShc


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Nee, 't is een So Cal Pro Mod, uit Japan. (pre 2011) De huidige worden in Mexico gemaakt; ik hoor er wisselende verhalen over.

    Ontopic; klinkt die Yamaha nou ook nog goed uit z'n eigen speakertjes, of hoor je dan wel dat 't geen 1x12" is (dun/neuzig)?
    degene die van de week aan de muur hing bij de store was oncomfortabel om het maar even zo te noemen
    Ja natuurlijk is het geen 12" speaker, maar dat is op laag volume juist ook z'n kracht, het duurt veel langer voor het frequentiebereik in kakt zeg maar. Voor waar ik 'm voor gebruik is ie beter dan mijn koch studiotone met 12" speaker zou zijn.

    De katana mini wordt echt gehinderd door hoe mini het ding is, de yamaha is dan net wat meer full size en heeft dus ook de ruimte om dergelijke tonen te produceren.
    Is mijn mening natuurlijk.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Oordeel zelf...

    https://youtu.be/dpbiK4IfShc


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heb de video (en nog paar anderen) gechecked. Dat wordt 'm niet voor mij.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik snap de aanschaf van dat soort versterkers sowieso niet. Maar een dikke buizenbak met effectenboard mee op vakantie slepen ook niet..... eigenlijk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top