Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard Kluson vintage tremolo op onbekende Strat body.

    Ik kocht een gebruikte fender body. Zonder niks. Nu wil ik daar een (vintage) tremolo op monteren. Alles is voorgeboord. Als ik dus de 6 gaten voor tremolo montage aanhou.Dan zal ik rekening moeten houden met de gaten. Hoeveel millimeter breedte zijn de gaten totaal? Dus heb ik smal of breed? Of dichtstoppen en gewoon die kluson vintage brug kopen.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Wat je je vraag nou eigenlijk? Snap geen hol van je post.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Ik kocht een gebruikte fender body. Zonder niks. Nu wil ik daar een (vintage) tremolo op monteren. Alles is voorgeboord. Als ik dus de 6 gaten voor tremolo montage aanhou.Dan zal ik rekening moeten houden met de gaten. Hoeveel millimeter breedte zijn de gaten totaal? Dus heb ik smal of breed? Of dichtstoppen en gewoon die kluson vintage brug kopen.
    Zonder niks, dan heb je dus alles zou je zeggen.

    Maar goed, wat die gaten van je body betreft, je kan dat wel vragen maar is het niet handiger als jij die opmeet aangezien jij die body hebt?
    Als je dan weet welke trem erbij hoort kan je zelf de afweging maken of je er een passende trem bij zoekt of dat het plamuren wordt.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top