Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Wolf Guitars

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Het ging mij er vooral om dat het superslordige mailtje in superslecht Engels mij ervan weerhoudt om daar een gitaar te bestellen (wat op zich wel mogelijk is vanuit Europa).

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Snap ik wel, toch zou ik meer afgaan op (beterouwbare) reviews als je die zou kunnen vinden.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.357

    Standaard

    Ik ben bij deze gitaar toch huiverig voor wolftonen.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Het ging mij er vooral om dat het superslordige mailtje in superslecht Engels mij ervan weerhoudt om daar een gitaar te bestellen (wat op zich wel mogelijk is vanuit Europa).
    Ik gok dat als je daar een gitaar besteld (even afhankelijk van de betrouwbaarheid van deze verkoper..) dat je een prima bespeelbaar instrument krijgt gemaakt in de grootste OEM fabriek uit Korea World world musical instruments, en dat is gok 't zelfde wat we in NL kennen als Samick. Ik heb ff zitten google'en maar ik kon helaas geen website vinden.

  5. #15

    Standaard

    Background: KHL Corporation, the makers of Wolf, specializes in manufacturing electric guitars, bass guitars, classic/acoustic guitars and musical instrument parts & accessories. It's a South Korean company that used to make guitars for Epiphone, Takamine, ESP, and other big-name brands. They still manufacture parts for world-famous brands as OEM but now they have their own collection called the Wolf.


    https://khlguitar.m.ec21.com/

    SaMmi k cort ?

    Ik heb zomaar wat doubts

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    Background: KHL Corporation, the makers of Wolf, specializes in manufacturing electric guitars, bass guitars, classic/acoustic guitars and musical instrument parts & accessories. It's a South Korean company that used to make guitars for Epiphone, Takamine, ESP, and other big-name brands. They still manufacture parts for world-famous brands as OEM but now they have their own collection called the Wolf.


    https://khlguitar.m.ec21.com/

    SaMmi k cort ?

    Ik heb zomaar wat doubts
    Oh ja. Dat ziet er idd beter kloppend uit. Ik vond nu ook http://www.wolfguitars3.com/
    @TS. Ik zou d'r geen gitaar bestellen..

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    Ik ben bij deze gitaar toch huiverig voor wolftonen.
    Deze vinnik dan wel weer heel leuk!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Nou ja verkooppraatje betekent toch niet dat ze njet wellicht hele goede kwaliteit afleveren?
    Nee tuulk niet, ik reageerde op het kromme Engels. Waar je je bij aankoop niet door moet laten leiden. Het zegt namelijk niet zoveel (niets) over hun vakmanschap. Zou alleen (gezien de gelijkenis) eerder zo'n HB bestellen, zal waarschijnlijk goedkoper zijn en je kunt 'm 4 weken uittesten en eventueel terug sturen.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Maak je niet druk, Fu.
    Erik roept maar wat, heeft overal verstand van maar muzikaal niks gepresteerd. Irritante vent, vanaf dag 1 toen hij hier kwam, de verbeterde versie van Brad.
    Dat hij nog geen ban heeft hier. Maar de moderators zitten maar te slapen en doen er niks aan.
    Wuhahaha! Jij kwam op dag 1 er ook al achter wat voor kereltie het is! Op t forum totaal geen toegevoegde waarde... alleen maar gefrustreerde irritante reacties.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Jep klopt, Martin.
    Erg jammer want dat soort mensen zorgen ervoor dat dit mooie forum wat het kan zijn dood bloedt.
    Gelukkig zijn er nog wel een handjevol waardevolle members die zinnige dingen te vertellen hebben en daar hou ik me maar aan vast.
    Hoe bevalt je lexicon trouwens? Al live aan de tand gevoeld?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top