Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Koch Jupiter 45 Head

    Hey allemaal,

    In mijn zoektocht naar een nieuwe versterker kwam ik deze head tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe verhoudt het wattage (45W) zich met een 45W buizen versterker? Met andere woorden, gaat hij even hard of moet ik rekening houden met ss power? Hoe is de clean headroom? en de overdrive?

    Ik hoor graag ervaringen. Ik zal hem aansluiten op een 2x12 kast (zelfbouw of misschien kan ik een lege kast op marktplaats vinden).
    SPELUHHHHHHH!!!

  2. #2

    Standaard

    Dat is dat hybride ding? Die heb ik volgens mij jaren geleden een keer uitgeprobeerd en vond ik toen vreselijk klinken, dus ik zou hem zeker gaan proberen voordat je hem koopt.

  3. #3

    Standaard

    Hoi Toby,

    Inderdaad een hybride versterker. tube preamp en ss poweramp. Kun je omschrijven waarom je hem vreselijk vond?
    SPELUHHHHHHH!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Tsja, dat is erg persoonlijk. Ik speel over de combo. Ik mis wel wat hoog, dus staat de treble bij mij helemaal open. Ik speel er al jaren op en treed er ook regelmatig mee op. Hij gaat lang niet zo hard als mijn nieuwe AC-15, maar hoeveel heb je uiteindelijk nodig? Clean is het mooiste wat ik ooit gehoord heb, Crunch vind ik een stuk minder. Pedalen slikt ie met gemak. Kwestie van tweaken voor je favoriete sound.
    Resume: gewoon uitproberen.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Wat zoek je in een amp? Moet het een clean platform zijn voor pedalen of een channelswitcher met ook een mooi drivekanaal en eventueel een boost? Ga je er live mee spelen of is het met name voor thuis en/of oefenruimte?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smeigel_12000 Bekijk bericht
    Inderdaad een hybride versterker. tube preamp en ss poweramp. Kun je omschrijven waarom je hem vreselijk vond?
    Het is jaren geleden dus ik durf niet meer te zeggen waar het nou precies aan lag, maar dat ik hem niet lekker vond klinken is me wel bijgebleven. Ik vind hem daarnaast niet goedkoop voor een hybride.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top