Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Vemuram Jan Ray

  1. #1

    Standaard Vemuram Jan Ray

    Hallo allemaal,

    Heeft iemand ervaring met de Vemuram JR ? Is hij het fikse geldbedrag waard? Overweeg namelijk een JR aan te schaffen alleen zijn ze nergens meer in de buurt verkrijgbaar. Dus dacht, schakel het forum even in.


    Ik weet dat het een gemodificeerde Timmy of OD11 is of wat dan ook. Maar dat laat me verder koud. Over zulke aspecten kan ik me niet druk maken.

    Hoor het graag!

  2. #2

    Standaard

    Dat ding kost toch 400 euro ofzo?

    Als het jouw sound is en je hebt het geld....

    Why not. Zie het probleem niet.

  3. #3

    Standaard

    Nou zoals ik al zei, ze zijn niet in de buurt verkrijgbaar. Dus even uitproberen gaat niet zo makkelijk

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Een kennis van me uit Haaksbergen heeft er jaren terug eentje aangeschaft nadat ie er Leendert Haaksma (JR is standaard op zijn bordje) mee had horen spelen. Gewoon een erg goede transparante overdrive, idd Timmy-ish maar met minder gain. Duwt je amp fijn in de crunch. Of je er 400 euro voor wilt neertellen, moet je zelf afwegen. Ik denk dat je ook een heel eind komt met bijv. een Rockett Blue Note, een Em Drive of een Greer Lightspeed.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    Geen ervaring met de JR. Wel met de Karen. Dat was heel erg amp like. Was niet echt low gain. Daarom weer weg gedaan. Had al een ander, uitgebreider pedaal voor meer gain. Maar ik vond het wel een indrukwekkend pedaal. Ik kan me dus voorstellen dat de JR ook best indrukwekkend is. Maar of het €400 waard is? Wellicht is de Galeo van Vemuram een goedkoper alternatief. Is 2ehands nog wel voor €250-275 te vinden.
    Of als je echt alleen wil boosten dan heeft Haarguitars de Budi nog altijd in de aanbieding.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top