Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 69 van 69
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Puur intuïtie naar denk dat zo'n Andy Timmons wel lekker glijdt. Zo'n JS... meeeh kweennie. Maar goed beide nooit in handen grhad

  2. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Voor alles over Ibanez gitaren. Van jazz iconen tot shred planken. Post hier je Ibanez foto's. Stel je vraag. Vertel je verhaal over je eerste keer (met een Ibanez). Enzovoorts!
    De RGA42FM-BLF, net jaartje oud. Prima lower-budget gitaar met vaste brug. Prima stock pickups!



    Vertel! Welke Ibanez heb jij? Welke wil je graag hebben?
    Deze heb ik ook, in de bruine uitvoering.
    Bevalt me erg goed.

    Ik zit na 4 maanden gitaarles nu al te kijken naar een mooie tweede gitaar.
    Hoog op mijn wensenlijst staat een Ibanez Jem (Steve Vai) - de 555 is wel leuk geprijsd, maar het liefst zou ik wel een 777 willen hebben in die foute kleurstelling (gifgroen met roze elementen en zo). Beetje prijzig alleen.

  3. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pat911 Bekijk bericht
    Deze heb ik ook, in de bruine uitvoering.
    Bevalt me erg goed.

    Ik zit na 4 maanden gitaarles nu al te kijken naar een mooie tweede gitaar.
    Hoog op mijn wensenlijst staat een Ibanez Jem (Steve Vai) - de 555 is wel leuk geprijsd, maar het liefst zou ik wel een 777 willen hebben in die foute kleurstelling (gifgroen met roze elementen en zo). Beetje prijzig alleen.
    Heb je ook een Jem Jr. overwogen ? Ze zijn er ook in het geel en roze. Let op dat je van een vast brug naar een zwevende gaat, wat best een grote stap is.

  4. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shredder Mike Bekijk bericht
    Heb je ook een Jem Jr. overwogen ?
    Die kende ik dan weer niet. Gelijk maar even opgezocht... is ook wel interessant.

    Vaste brug vs zwevende heb ik nog geen ervaring mee. Als ik voor mezelf heb besloten dat ik een andere erbij ga halen, ga ik uitgebreid proef spelen.
    En zolang je niet aan die tremolo zit te rukken zal er toch wel minder verschil zijn?

    Heb laatst wel een Jem 555 (2e hands) in mijn handen gehad, voelde erg goed (lijkt qua gevoel op de nek ook wel erg op mijn RGA42 denk ik dan). En die was ook wel erg mooi, wat minder opvallend met de kleuren (zwart/wit).

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Misschien is die nieuwe RG550 reissue een leuk idee? Een knalgele met zwarte slagplaat. PU's vervangen voor roze Dimarzio Evolutions, knoppen vervangen voor groene exemplaren. Komt dan behoorlijk in de buurt van een JEM. Wel een maple fretboard en geen monkey grip uiteraard.

  6. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    RG320DX, S470, Blazer Custom Series 300, AF75. Eerste 2 vond ik niet veel soeps, en anemic sounding. Laatste 2 waren echt goed. Ik zou nog wel een Destroyer DT555 Phil Collen willen hebben, alleen al uit sentiment en voor de looks.
    Haha, die DT555... Verrukkelijk! Moet het zelf doen met een DT520-en dat doe ik dan ook, dat ding is echt heel prima in orde!

    Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk

  7. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    Misschien is die nieuwe RG550 reissue een leuk idee?
    Geen nieuwe Ibanez gekocht, maar wel even gespeeld op een Jem 555. Heerlijke lichte en dunne hals. Ik voelde mezelf al beter spelen dan op mijn Ibanez, het leek alsof alles veel lichter ging. De tremolo hield me tegen, ik sluit zeker niet uit dat er nog eens eentje gaat komen, maar voor nu heb ik toch gekozen voor een andere gitaar.

    sssst - mag niet in dit draadje, want geen Ibanez, maar een Schecter Avenger (de Synyster Gates Bat Country).

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Dat is veel beter.
    Mag ik dat zeggen.
    Ja,volgens Mart Smeets mag ik dat zeggen!

  9. #69
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartrock Bekijk bericht
    Haha, die DT555... Verrukkelijk! Moet het zelf doen met een DT520-en dat doe ik dan ook, dat ding is echt heel prima in orde!

    Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk
    Detroyers! Wat een gaaf model van Ibanez. Ook ooit gebruikt door Adrian Smith van Iron Maiden. Tien jaar terug ofzo hebben ze een X serie uitgebracht met ook een Destroyer model, beetje aangepast. Heb uit die serie een Iceman variant.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top