Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28

Discussie: Wrexham Guitar UK

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    De pickups zijn binnen. Geen idee welke nek en welke brug is, want op mijn vraag welke wat is bij de aankoop werd/wordt (uiteraard) niet ingegaan. Wat een kutbedrijf
    hoewel je dus gelijk hebt over het gebrek aan 'quality service' waar ze prat op gaan... bij de entwistle pups staat bij elk type / variant de impedantie voor nek / brug.... dus dat wordt 'even meten'... ergerniswekkend ......misschien even een 'lovende' review op hun FB page schrijven???
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    hoewel je dus gelijk hebt over het gebrek aan 'quality service' waar ze prat op gaan... bij de entwistle pups staat bij elk type / variant de impedantie voor nek / brug.... dus dat wordt 'even meten'... ergerniswekkend ......misschien even een 'lovende' review op hun FB page schrijven???
    Ja had ik al gedaan. Kijk nog wel even of ie er nog staat haha. Ik ga er van uit dat de gitaarmeneer die als t goed is deze week bezig is daar wel uitkomt. Maar thanks voor de tip, ik geef t nog even door. Ook zag ik ergens een lijstje met ohmage etc

  3. #23

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Nah ja, weet je, ik kom via hun Facebook op de Facebook van de eigenaar daar, en zie zijn schattige dochtertje.... die man moet ook zijn brood verdienen en laten we er maar van uit gaan dat ie een dipje had in zijn verder impeccable service Case closed (behalve als ze t niet blijken te doen oid)

  5. #25

    Standaard

    Een steekje laten vallen is helemaal niet zo’n probleem. Want het blijft mensenwerk. Het gaat er alleen om hoe ze ermee omgaan.
    Zo te zien niet geweldig.

    Laten we hopen dat ze je bevallen als je ze erin hebt.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.966

    Standaard

    Yup laten we dat hopen. Nu is de gitaar een dunne baggerplank, en kees ik gisteren dar deze pickups volgens sommigen vooral tot hun recht komen in dikke, zware mahonieachtige planken. Haha. We zullen zien.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Te koop bij Bol voor slechts 7,95:

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Yup laten we dat hopen. Nu is de gitaar een dunne baggerplank, en kees ik gisteren dar deze pickups volgens sommigen vooral tot hun recht komen in dikke, zware mahonieachtige planken. Haha. We zullen zien.
    Nou is kesen iets dat regelmatig in mijn teksten gebeurt.

    Je reageert niet op zulke teksten, ik wel op posts van jou waarin wordt gekeest.
    Wat kunnen Young and aspiring gitaristen hier van opsteken?
    Vriendelijke groet, Gus



    Ja, ik loop je een beetje te dollen hè? Logisch!
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top