Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik denk dat ik, als ik een attenuator aanschaf, voor de Two Notes Torpedo Captor ga. Klein, betaalbaar en kennelijk een heule goeie. Reactive en een goeie speakersim. M'n handen jeuken om 'm niet nu al te bestellen, maar dat wordt geheid trammelant hier in huis. En terecht ook, daar niet van...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Op zich vind ik een attenuator met verschillende impedanties aan uitgangen wel zo prettig, maakt hem breder inzetbaar.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ja, klopt. Maar dan kom je wel gelijk in een veel duurdere prijsklasse en da's voor mijn amateuristische doeleinden niet zo noodzakelijk. Bovendien, ik heb drie tops die allemaal op 4, 8, of 16 ohm kunnen, dus da's niet zo'n punt voor mij. Lijkt me wel tof om ook met een 100 watt top thuis te kunnen opnemen, zonder dat de oude dakpannen van het huis stuiteren. En dat ie mee kan in de gitaartas en dan is die Two Notes ook wel een goeie kandidaat.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ja, klopt. Maar dan kom je wel gelijk in een veel duurdere prijsklasse
    Niet noodzakelijk…
    Maar prima keuze denk ik. En een goede speakersim is zeker een pluspunt.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    En het is geworden... Een Ultimate Attuenator! Huidig baasje is momenteel nog op vakantie, dus ik moet nog even wachten, maar de deal is rond en is een betrouwbaar persoon. Ik kan hiermee dan weer niet thuis opnemen, maar daar staan wel heel veel andere mogelijkheden tegenover. Geschikt voor zo'n beetje alle voorkomende impedanties. Een bedroom switch, vindt de uk leuk. Een 100 volt variac ingebouwd, voor het EVH brownsound trucje. Traploze volumeknop, i.p.v. trapsgewijs. Een plexi stand, geen idee wat dat doet, maar zal m'n Splawn wel leuk vinden schat ik zo in. Een line-out, ook niet geheel onhandig. En hij is actief, dus met draadje, waardoor dit apparaat transparanter schijnt te zijn. Ik is blij.

    Oh ja, filmpje:


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top