Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26

Discussie: Heart tattoo

  1. #11

    Standaard

    Omdat ik het toch jammer vond van het in mijn ogen mooie Heart tattoo, heb ik mijn gehele opname nog eens herzien. Daarbij kon ik ook rekening houden met het commentaar dat ik eerder kreeg. In deze vorm mag het wat mij betreft op mijn setlist staan.

    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Mooie opname van een mooi nummer! Ook een prachtige tekst. Ik kan me je eerste opname niet meer voor de geest halen maar aan deze opname in ieder geval niets meer doen, deze is goed!

  3. #13

    Standaard

    Zeer stijlvol gebracht. Mooi gitaarspel en een stem die helemaal in het sfeertje past.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Lieve Charlie
    je gaat steeds mooier zingen weet je dat?
    genoten..geen verkeerde noot, prachtig liedeke maar vooral prachtig gebracht door jou

  5. #15

    Standaard

    Dank GV! Ik probeerde al vele malen eerder te reageren, maar het systeem verleende mij geen toegangsrechten meer. Alles op z'n kop gezet zonder resultaat. Nu maar een nieuw account begonnen (op aanraden van Han), met een punt achter mijn naam. Jou gun ik met liefde het voorrecht van Charlie McD. #1.
    Laatst gewijzigd door Charlie McD.; 19 september 2018 om 16:36

  6. #16

    Standaard

    Dat je verrot goed kan zingen/interpreteren wisten we. Maar dat je dat gaat doen terwijl ik aan t reizen ben (en dat ie dus ertussen door is geslipt) vinnik effe minder.

    Prachtig gedaan.

    Van een vreselijk mooie klasse. Ik zeg niks meer over covertjes. Ondanks ehm.... nou ja, ondanks dus.

    Een prachtig stil eerbetoon aan:
    Maurice T. "Maury" Muehleisen (January 14, 1949 – September 20, 1973)
    Hij heeft dat zeker verdiend, maar krijgt dat zelden. En al helemaal niet van deze prachtig tinkelende klasse.

    'k Heb de data nagezocht voor de jongere luisteraartjes.
    En voor de oudere luisteraartjes die er nog niet van hadden gehoord.

    Kortom. Wereldformaat.
    Vinnik. Echt.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  7. #17

    Standaard

    Jeetje, Gus! Je moet het niet te gek maken. Omdat je mij eerder zo'n veeg uit de pan had gegeven ( ) durfde ik amper meer... Maar ja, een tattoo krijg je ook niet zomaar weggepoetst. Zeker niet uit je hart. Wat bijzonder dat je Maury Muehleisen gedenkt. Ik liep werkelijkwaarachtigechtwaar de laatste dagen aan hem te denken, omdat ik liedjes van Jim Croce op mijn repertoire heb waarvan ik er best wel eens een wil opnemen. Maar dan zou ik me, naast Jims gitaarpartij(en) die er goed inzitten, toch ook Maury's prachtige ondersteuning moeten eigen maken. In een wat verder verleden trad ik op met een gitarist die dat feilloos in zijn vingers had en dan viel ik van genot zowat van m'n kruk. Gewoon heerlijk dat je hem noemde!!

  8. #18

    Standaard

    Wie Eem toe plies.
    Maar wel gemeend toch. Dat dan ook weer wel.
    Ik wou maar dat ik het kon.
    Pet af.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Thumbs up

    Goh............

    Het bewijs:
    Elly (Gus en Kris weten wie ik bedoel) komt net binnenlopen: "Die hebben we ook op CD, hoor".
    Ze bedoelde dat het dan beter klinkt dan uit die rottige speakertjes van mijn laptop.
    Dat dit niet kon omdat het een cover was drong pas in tweede instantie door en zij is dus de singer-songwriter van ons twee.
    Take that!!!!!!!!!!!!!

    Een klein jaar geleden waren we bij een huisconcert (nu eens een keer als publiek) waar Enda ons toezong en met wie we na afloop nog uitgebreid hebben nagekletst over folk in Melbourne en dat hij dus in de wijk bleek te wonen waar we met onze vrienden in 2016 nog uit eten zijn geweest. De geweldige goede sfeer daar viel ons op.
    Maar sindsdien ken ik dus Heart Tattoo (de CD, incl. titeltrack) en hoor nu de eerste cover die ik wel goed, zelfs heel bijzonder vind.

    Bruno
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  10. #20

    Standaard

    Wat bijzonder, Bruno, dat jullie Enda ook kennen. Ik was bij een concert(je) van hem in Voorburg, zouden we elkaar daar ontmoet kunnen hebben? In Schotland, waar ik deze zomer een paar keer in kroegen speelde, was Enda een onbekende. Zijn Heart tattoo maakte er indruk - zo zelfs, dat een van de aanwezigen het een paar weken geleden op het huwelijk van zijn dochter heeft gezongen. Dank voor je aardige woorden!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top