Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24

Discussie: scheffer pickups

  1. #11

    Standaard

    Ik zie hier ineens enorm veel rood. Ik heb betreffende mod een PM gezonden.
    Deze tekst is, omdat ik een post niet un-done kan doen. Hij kan dat wel en zal dat zeker ook gaan doen.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 9 januari 2021 om 17:24
    In Tartiflette we trust…..

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Ik lees hier een weinig objectieve mening van iemand met te veel forumrechten. Ook een manier om je forum om zeep te helpen, ga vooral zo door.

    Graag gedaan.
    Maar, misschien moet je jezelf iets beter motiveren. Er was hier een draadje over een pickup winder. Daar kwam een forumlid voorbij die een mindere mening was toegedaan en da's prima. Maar als je negatieve ervaringen hebt mag er ook verwacht worden dat je die desgevraagd verder toelicht, en zeker als de benadeelde partij zich wél meld.

    Als dat voor jou gebrek aan objectiviteit en te veel rechten illusteert, prima joh. Suit yourself.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik zie hier ineens enorm veel rood. Ik heb betreffende mod een PM gezonden.
    Deze tekst is, omdat ik een post niet un-done kan doen. Hij kan dat wel en zal dat zeker ook gaan doen.
    Vriendelijke groet, Gus

    Ik zie geen PM. Mss nog eens sturen?
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Moderatatortje... waarom gooi je dit hele topic niet dicht? Zo blijft het maar dooretteren. Kom gebruik je macht alsof je trumpf bent.

  5. #15

    Standaard

    Nee, niet nodig....ik begrijp mod wel...leuk draadje. Zelfs met al dat rood.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zelfs ik snap 'm.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard scheffer pickups

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Graag gedaan.
    Maar, misschien moet je jezelf iets beter motiveren. Er was hier een draadje over een pickup winder. Daar kwam een forumlid voorbij die een mindere mening was toegedaan en da's prima. Maar als je negatieve ervaringen hebt mag er ook verwacht worden dat je die desgevraagd verder toelicht, en zeker als de benadeelde partij zich wél meld.

    Als dat voor jou gebrek aan objectiviteit en te veel rechten illusteert, prima joh. Suit yourself.
    Mooie one liner! 👍🏼

    On topic: ten eerste moet je je misschien even verdiepen in autisme. Je opmerking is bijzonder misplaatst. Ik zat te wachten tot een moderator hier met rood doorheen zou strepen.

    Ten tweede, de TS vraagt naar ervaringen met Scheffer pickups. Napoje geeft zijn ervaring: hij vindt ze niet goed, met de kanttekening omtrent de afdeling “customer service “ van gevraagde firma, en wordt kapot gemodereerd. Prima joh! 👍🏼
    Laatst gewijzigd door LRS; 10 januari 2021 om 02:30

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Naudje... Niet Napoje... Naudje...

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Moderatatortje... waarom gooi je dit hele topic niet dicht? Zo blijft het maar dooretteren. Kom gebruik je macht alsof je trumpf bent.

    Omdat het helemaal niet nodig is om het hele draadje dicht te gooien.

    Ja, ik zou ook een afspliting van deze thread kunnen maken waarn we gaan discussieren over de rechten en plichten bij het doen van een aankoop. Er zullen gegarandeerd een paar forumautisten zijn die ook daar een paar dagen semi-ontopic gelul aan zullen spenderen.

    Maar in deze draad was niets aan de hand tot 1 forumlid z'n gal kwam spuwen en daarna wegbleef. Dat betekent dat iemand die z'n huiswerk over pups aan het doen is en zich in Scheffer verdiept wss een "belabberde customer service" indruk krijgt. Het zou kunnen zijn dat dat zo is maar de onderbouwing is in elk geval ruk. En daarom vind ik het vreemd dat de klager na het droppen van z'n klacht niet de netheid heeft om terug te komen voor een vervolg. En ja, dan ruim ik de rommel op en beginnen we weer schoon.

    En als jij, Napoje, daardoor het gevoel krijgt dat je moet kleineren en kutopmerkingen moet maken; dan hoop ik maar voor je dat je daarna lekkerder kon slapen ofzo.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #20

    Standaard

    Waarom steeds de uitdrukking "forumautisten"? Is dat stoer of zo!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top