Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24

Discussie: scheffer pickups

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard scheffer pickups

    iemand hier ervaring met deze pick-ups, handgemaakt in Hoogeveen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Zo te zien in de videootjes speelt Ateng hier van het forum de clipjes in. Misschien kan je hem 's een pm sturen?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Yep klopt.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    Kun je me er iets meer over vertellen?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Tja wat kan ik er over vertellen. Hij maakt voornamelijk single coil pickups en klinken erg goed... als je Fender achtige sound zoekt dan. Het mooiste is dat je veel dingen met hem kan bespreken over wat je zoekt in een sound. Zo heb ik dat ook gedaan totdat ik een perfect match heb gevonden voor mijn Fender strat.
    Scheffer is meer van de vintage georiënteerde pick-ups dus voor een moderne sound zoals EMG moet je wat anders zoeken.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    okay, dank. Na de zomer zal ik eens wat afspreken bij hem, heb al contact gezocht.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Joh, ons Naudje heeft een bommetje gedropt en heeft niet meer achterom gekeken. Waar hebben we het over... Iemand die voor één klaagbericht even inlogt, die neem ik sowieso niet serieus. Ik heb dus ook geen enkele mening over meneer Scheffer, laat staan een slechte.

    Dus ook geen verbrijzelde kunstgebitjes, ontzette kunstheupen, blauw getrapte kalkballen en lek gestoken rollatorwielen... Het blijft bij een klein nippeltwistje, daar trek ik geen zak chips voor open.

  8. #8

    Standaard

    [modmode]Topic opgeschoond. Verdere OT vervuiling kan leiden tot weekjes forumvakantie. Lijkt me voor sommige GN autisten niet heel raadzaam.[/modmode]
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  9. #9

    Standaard

    [modmachtsmisbruikmodus aan]
    Nadat Naudje zo nodig hier z'n gal moest spuien en Scheffer in een kwaad daglicht moest zetten vond hij het klaarblijkelijk niet nodig om misschien iets meer text en uitleg te geven. Soortgelijk wat Brum hierboven ook al zegt.

    Een snelle check laat zien dat Naudje na z'n post op 28 dec ook niet meer is teruggeweest en dus vermoedelijk ook geen moeite heeft gedaan alsnog tot een oplossing te komen. Op die manier voer je geen forumdiscussie. Da's moddergooien.

    En dus heb ik de rest er uit gegooid en zijn we terug on topic bij waar we waren. Pups van Scheffer.

    Enne, ik ken Scheffer niet en heb dus ook geen mening.
    [modmachtsmisbruikmodus uit]
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    [modmachtsmisbruikmodus aan]
    Nadat Naudje zo nodig hier z'n gal moest spuien en Scheffer in een kwaad daglicht moest zetten vond hij het klaarblijkelijk niet nodig om misschien iets meer text en uitleg te geven. Soortgelijk wat Brum hierboven ook al zegt.

    Een snelle check laat zien dat Naudje na z'n post op 28 dec ook niet meer is teruggeweest en dus vermoedelijk ook geen moeite heeft gedaan alsnog tot een oplossing te komen. Op die manier voer je geen forumdiscussie. Da's moddergooien.

    En dus heb ik de rest er uit gegooid en zijn we terug on topic bij waar we waren. Pups van Scheffer.

    Enne, ik ken Scheffer niet en heb dus ook geen mening.
    [modmachtsmisbruikmodus uit]

    Ik lees hier een weinig objectieve mening van iemand met te veel forumrechten. Ook een manier om je forum om zeep te helpen, ga vooral zo door.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top