Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard boss wl20 compact wireless systeem

    toen ik de katana air zag dacht ik waarom is er niet zo'n compact systeem voor wireless beschikbaar?
    die 500 euro die de katana air kost was me te duur, dus heb toen een katana mini gekocht.

    ik kreeg van de week toevallig een (spam) mail van boss dat ze dat systeem dus ook als standalone op de markt gebracht hebben.

    https://www.boss.info/us/products/wl-20_wl-20l/

    je hebt dus een pedal board versie en gewoon een ''stick versie''

    dat ik fan ben en er eentje wil is zeker, welke versie t wordt(wl50 pedalboard of wl20) weet ik nog niet..
    als ik een mini wah neem heb ik miss wel weer ruimte op mn board voor de wl50.. maar de wl20 is wel echt lekker compact.

    mocht boss meelezen, je mag me altijd een setje gratis sturen

    ben benieuwd of ze binnen de 5 weken die vermeld staan op de site van een dozenschuiver ook echt beschikbaar zijn.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Nu al een groot pluspunt boven de Relays van Line6 is dat de ontvanger ook een jack ingang heeft. Kan je makkelijker weer snel naar een kabel.
    prut...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Nu al een groot pluspunt boven de Relays van Line6 is dat de ontvanger ook een jack ingang heeft. Kan je makkelijker weer snel naar een kabel.
    Hoe veel seconden gaat je dat schelen? 2?

    Ik begrijp het wel hoor, ben zelf ook lui, maar het scheelt toch niks? Nu moet je die plug-receiver weer ergens laten, en anders moet je de kabel van de ontvanger naar het eerste pedaal eruit rossen.

    In mijn rack interface heb ik het zo laten maken dat als ik een kabel inplug, die ingang actief is.
    Als ik de kabel unplug is mijn wireless actief. Ideaal.

  4. #4

    Standaard

    Ik had een Line 6 Relay G10 maar daarvan ging de ontvanger stuk. De G10 heeft een voeding met zo'n gammele USB mini kabel. Die kwam even klem te zitten en dat was einde verhaal. Doet helemaal niets meer, ook niet met een nieuw kabeltje.

    Sinds een dag of twee heb ik een nieuwe Boss WL-50. En laten ze bij Boss nu heel goed naar die populaire G10 hebben gekeken! Alles wat daar handig aan is hebben ze gekopieerd en de tekortkomingen hebben ze verbeterd.
    Dus geen knullige 5V USB voeding maar gewoon een standaard 9V aansluiting zoals een pedaal. Past ook makkelijk op een pedalboard en de plug van de zender steekt niet uit bij het opladen.

    De WL-50 heeft zelfs tone-suck simulatie! Boss noemt het cable tone. Je leest soms kritiek van mensen die overstappen op draadloos en vinden dat hun geluid daarmee te helder en koud wordt. Volgens mij zijn daarvoor tone knoppen uitgevonden, maar goed... Boss is dus zo aardig geweest om ook hiermee rekening te houden, al moet ik zeggen dat ik weinig verschil hoor tussen de standen voor lange kabel, korte kabel of uit. Zal wel aan mijn oude oren liggen.

    Nu nog die prijs wat omlaag en dan heeft Boss een echte G10 killer in huis.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    heb al zon 2 weken momenteel die wl50 op mijn pedalboard zitten, bevalt wel top eigenlijk!
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top