Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 90
  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Keep us posted. Welke Floyd nut is dit eigenlijk. Schaller? Gotoh? Ping? (ping is ook officieel Floyd Rose)

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Oeh eh.... geen idee. Ik dacht Floyd Rose zelf, kan dat?

    Schiet me nog wat te binnen. Die schroef hè.... is die nou voor octaafzuiverheid ofnie? Er is toch wel wat aan gedraaid door mij (meer naar binnen) maar heb niet t idee dat de octaafzuiverheid is aangetast.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Nee, intonatie gaat met 'n schroefje net daarboven.

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Thanks zo even koekeloeren. Toch wel lekker gespeld net, iets minder zin om dingen stuk te gooien, Hipshit nog een keer te mailen of Brad uit te schelden.

    Erg Tao voel ik me Nao

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Geloof niet dat de inbrekers gitaren zouden meenemen maar toch blij dat ze veilig ergens gestald staan....

  6. #86
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Heb je eigenlijk antwoord van Hipshot gehad?

  7. #87
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Krijg een nieuwe neckpiece toegestuurd. Want kwaliteit zou top moeten zijn. Terug gemaild dat ik t waardeer maar niets aan heb want neckpiece al vervangen. Als ze m al verstuurd hebben hou ik m evt voor evt toekomstig project.

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Nou ja de neckpiece net ontvangen. Wellicht ooit voor een andere gitaar. Wel aardig, zeker voor zijn klein bedrijf.

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    De headless blijft overigens redelijk stabiel. En speelt eigenlijk best aardig. Blij met zo'n mooi ding.

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Even paniek, e.o.a. headless guru god expert bouwer die de toplock van mijn headless had vervangen wist blijkbaar niet hoe je snaren op de Hipshot moest verwisselen, toen ik gisteren snaren ging verwisselen (en me verbaasde over t feit dat ik wél de balletjes kon zien) kwam ik erachter dat ie echt enorm heeft lopen kutten met als gevolg dat één balletje klem zat. Even snel naar gitaar tech (Ferdinand van Ferns Guitars in Amsterdam, aanrader!) alles uit elkaar, balletje eruit, weer in elkaar, nu met 0.09 setje ipv 0.10 (en nog steeds speelt t stug, geen idee hoe dat kan) en hij is nu veel stemvaster. Blij. Heb m gisteren gebruikt voor rehearsal en dat ging best oke. Doe dat nog een paar keer en als ie zich goed blijft gedragen ga ik er gewoon live een keer mee aan de slag

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top