Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    vraagje Richwood Telecaster Thinline

    Heeft iemand enig idee of dit wat is https://link.marktplaats.nl/m1035134397
    of is het gewoon brandhout?

    Groeten,
    Guuz

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guuz Bekijk bericht
    Heeft iemand enig idee of dit wat is https://link.marktplaats.nl/m1035134397
    of is het gewoon brandhout?

    Groeten,
    Guuz
    Ik zou een (gebruikte) G&L Tribute tele proberen te scoren. Die hebben een behoorlijke reputatie itt tot dit merk.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Richwood heeft wel een goeie lijn akoestische gitaren. Afwerking is feilloos.
    Hoe de elektrische gitaren nu zijn weet ik niet eerlijk gezegd.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik vind het nogal wat als ik zo naar die advertentie kijk...... die gast is hartstikke druk geweest met oliën, frets polijsten, afstellen, etc. Zal ongeveer de nieuwprijs zijn.

  5. #5

    Standaard

    heb er ooit eentje gehad..voelde goedkoop aan...Pickups ook niet de beste kwaliteit..maar ja voor die prijs.....

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.065

    Standaard

    Rotosound Yello snaren in hoofdletters. Voor mij allesbehalve een verkoopargument. Ik vind ze vreselijk..

  7. #7

    Standaard

    Heb zelf in het verleden een Richwood RE-500 (volgens mij, of een 400... nu weet ik t even niet moor) gekocht (heb m nog steeds):

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-versus-RE-500

    Vind hem eigenlijk dikke prima, nu heb ik er zelf maar vrij weinig voor betaald (opknappertje wat uiteindelijk nog hardstikke meeviel qua opknappen). Maar kan me voorstellen dat het nogal kan verschillen en voor de 200+ die ik daar zie staan zou ik hem op zijn minst toch even willen proberen wel.

  8. #8

    Standaard

    Dat die gozert z'n tijd verspilt met het verpatsen van gitaren en lesgeven.
    Hij kan major monniez maken in de reclamewereld.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Oude serie Richwood met gouden logo was prima, leuke gitaren om te modden met betere pickups enz. Dit is zwarte logo dus latere productie. De oude serie RW Les Pauls moesten uit de handel, de latere hebben een afgeschuinde hals/body verbinding en een andere kop.

    Goede budget Strats en Teles zijn m.i. London City. Die hadden ook thinline Teles.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Rotosound Yello snaren in hoofdletters. Voor mij allesbehalve een verkoopargument. Ik vind ze vreselijk..
    100% mee eens.
    Het lijkt me dat iemand hier de boor een ‘beetje’ heeft gemist.
    Afgezien van dit alles, ben ik de enige gitarist die na aankoop begint met een setje nieuw snaren?
    Vriendelijk groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top