Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.018

    Standaard Powerplant/brick met geïsoleerde outputs

    Ergens deze week komt er een voeding binnen met 8 geïsoleerde 9V outputs voor op mijn pedalboard.
    Momenteel heb ik mijn pedalen voorzien van 2 daisy-chain voedingen voor 2 afzonderlijke ketens: 1 daisy chain voor de pedalen vóór de preamp en 1 daisy chain voor de pedalen in de effectsloop. Dit geeft de minste storingen. Dus vanaf deze week gaat alles gevoed worden vanuit één voeding. Enige probleem zal zijn dat ik 8 voedingspunten heb en beschik over 10 pedalen. De 2 die overblijven zal ik moeten voeden d.m.v. een losse adapter en een daisy chain kabeltje. Maakt het in het kader van brom nog iets uit of ik die twee pedalen die ik apart moet voeden beter uit de reeks van vóór de preamp haal of beter die uit de reeks in de effectsloop?
    M.a.w.: welke reeks is het meeste gevoelig voor storingen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Past dat daisychain kabeltje niet op een uitgang van je nieuwe brick? Dan heb je die losse adapter niet nodig.
    Ik zou in de loop daisychainen want alles voor je preamp wordt meer versterkt.
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Past dat daisychain kabeltje niet op een uitgang van je nieuwe brick? Dan heb je die losse adapter niet nodig.
    Ik zou in de loop daisychainen want alles voor je preamp wordt meer versterkt.
    Hmmmm....daar had ik toch zelf ook op kunnen komen?
    Goeie

    Thanx!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top