Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 136
  1. #61

    Standaard

    En wat denk je van deze pedalen? Zitten er ook mooie vervangers van in de H9?

    - Dunlop Crybaby (Wah)
    - TC Electronic Corona Mini (Chorus)
    - TC Electronic Hall Of Fame 2 (Reverb)
    - T-Rex Mudhoney 2 (Distortion)

  2. #62

    Standaard

    M.b.t. de chorus, galm en delay is het een goed alternatief.

    Voor wah zou je dat toch zelf moeten beoordelen: https://www.eventideaudio.com/products/algorithms/q-wah

    Distortion zou ik persoonlijk analoog houden.

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    En wat denk je van deze pedalen? Zitten er ook mooie vervangers van in de H9?

    - Dunlop Crybaby (Wah)
    - TC Electronic Corona Mini (Chorus)
    - TC Electronic Hall Of Fame 2 (Reverb)
    - T-Rex Mudhoney 2 (Distortion)
    Het nadeel van een wah uit de h9 is dat je een expressiepedaal nodig hebt. Dus dan moet je eerst de preset selecteren via je looper en dan pas kun je met de wah. Met een cry baby (die je neem ik aan voor je looper plaatst) kun je in één keer door.

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik was altijd al geïnteresseerd in de H9 maar die prijs he...... daar koop je toch een hoop pedaaltjes voor of een multiFX. Probleem (nahja) met dit soort apparaten is dat de lui die een demo doen zoals Pete Thorn waarschijnlijk op een Cube nog goed klinken en ik ben geen Pete Thorn. Ik g=heb me altijd wel afzijdig gehouden van high-end processors omdat ik de sound dan weer te hifi vond.

  5. #65

    Standaard

    Maar hoe betaal je voor nieuwe algoritmes in Nederland? Zit er een iDeal functie in ofzo? Of heb je een creditcard nodig?

    Ik werk trouwens op OSX en iOS.
    Laatst gewijzigd door Rezzy777; 7 juli 2018 om 02:19

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik was altijd al geïnteresseerd in de H9 maar die prijs he...... daar koop je toch een hoop pedaaltjes voor of een multiFX. Probleem (nahja) met dit soort apparaten is dat de lui die een demo doen zoals Pete Thorn waarschijnlijk op een Cube nog goed klinken en ik ben geen Pete Thorn. Ik g=heb me altijd wel afzijdig gehouden van high-end processors omdat ik de sound dan weer te hifi vond.
    En weet je. Pete Thorn heeft er twee op zijn pedalboard staan. De een voor delay, de andere voor reverb. Daar verandert hij gedurende een tour niks aan. Hij gebruikt dus maar een fractie van de mogelijkheden van de H9. Met een TC Hof en een Boss DD-3 kom je in zo'n setup (bijna) net zover.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #67

    Standaard

    IK zou zelf voor de Max gaan. Ik had ooit een Core en heb deze uiteindelijk toch geupgraded. Op marktplaats staan momenteel al 3 H9 Max te koop variërend tussen 475-650 euro.

    M.b.t. algoritmes is het aankopen vrij eenvoudig. Registreren en daarbij je creditcard gegevens invoeren. Je kunt in demo mode een algoritme een aantal minuten uitproberen (presets of eigen instellingen) en daarna bepalen of je wilt overgaan tot aanschaf van het algoritme.

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    IK zou zelf voor de Max gaan. Ik had ooit een Core en heb deze uiteindelijk toch geupgraded. Op marktplaats staan momenteel al 3 H9 Max te koop variërend tussen 475-650 euro.
    Let wel echt heel goed op met een tweedehands H9. Er is een enorme zwendel in die dingen. Goed de foto's checken en vragen stellen aan de verkoper om te achterhalen of het wel echt is. Bij voorkeur persoonlijk ophalen.

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lomeos Bekijk bericht
    Let wel echt heel goed op met een tweedehands H9. Er is een enorme zwendel in die dingen. Goed de foto's checken en vragen stellen aan de verkoper om te achterhalen of het wel echt is. Bij voorkeur persoonlijk ophalen.
    Zwendel in wat voor zin? Ik heb nog nooit een nep H9 gezien. Of in de zin van dat het geen Max is?
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  10. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lomeos Bekijk bericht
    Let wel echt heel goed op met een tweedehands H9. Er is een enorme zwendel in die dingen. Goed de foto's checken en vragen stellen aan de verkoper om te achterhalen of het wel echt is. Bij voorkeur persoonlijk ophalen.
    Zat ik zelf ook al aan te denken. Zag die Max ook staan. Opeens van €655 naar €475... lijkt me sterk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top