Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 136
  1. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Het nadeel van beide voedingen vind ik, is dat je er niet direct 230V AC in kan douwen, maar dat je in geval van de Palmer er 18V DC in moet stoppen. Dus nog een separate voeding tussen stopcontact en pedalboard.
    Is natuurlijk prima weg te bouwen, maar toch.
    Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor een gebruikte "gerenommeerde" voeding geloof ik.
    Ik ben niet zo technisch, wat is het nadeel van een separate voeding tussen stopcontact en pedalboard? Dat is toch zo'n blokje zeg maar? Is dat nadelig (behalve dat je het idd weg moet werken)?

    Ik durf op dit gebied nooit goed tweedehandsjes te kopen. Stel dat ik een kapotte koop (net wat voor mij), dan blaas ik straks al mijn pedalen ermee op. Dan toch maar liever een nieuwe met een blokje
    Laatst gewijzigd door Rezzy777; 19 september 2018 om 08:49

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Behalve het wegwerken zal er denk ik niet echt een nadeel zijn, behalve dat je die ook nog bij de prijs moet optellen.

  3. #123

    Standaard

    Maar als ik op deze pagina naar een paar detailfoto's kijk lijkt alles er toch netjes bij te zitten? Ook de benodigde stroomkabel?

    https://www.thomann.de/nl/palmer_pwt...f=search_prv_7

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Crap!
    U hebt gelijk

  5. #125

    Standaard

    Haha daar gaat het niet om hoor (en zeg alsjeblieft 'je' ).

    Maar wat zou nu jouw advies zijn in deze kwestie?
    Twee kleine voedingen met voldoende outputs (HB) of één grote voeding met een output te weinig (Palmer)... prijzen zijn ongeveer gelijk

  6. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    Haha daar gaat het niet om hoor (en zeg alsjeblieft 'je' ).

    Maar wat zou nu jouw advies zijn in deze kwestie?
    Twee kleine voedingen met voldoende outputs (HB) of één grote voeding met een output te weinig (Palmer)... prijzen zijn ongeveer gelijk
    Ik zou gewoon de 2 pedalen die het minst storen daisy chainen. Want je hebt 300 mA per 9VDC uitgang beschikbaar en dat is meer dan voldoende voor het gemiddelde pedaal.

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Wat tnijland zegt.
    Aan de andere kant, als je twee HB's kwijt kunt heb je meer outputs....op de toekomst voorbereid.

    Wat ik wel zou doen is die adapter onder je board wegwerken, en dan met een degelijk snoer van stopcontact naar board. Dat soort frotkabels zijn bij mij altijd zo kapot.

  8. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Wat ik wel zou doen is die adapter onder je board wegwerken, en dan met een degelijk snoer van stopcontact naar board. Dat soort frotkabels zijn bij mij altijd zo kapot.
    Hoe bedoel je 'met een degelijk snoer van stopcontact naar board'? Er zit toch al zo'n standaard snoer bij vanaf de adapter naar het stopcontact? Of vind je dat ik dat snoer zou moeten vervangen na aankoop?

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    De stekker zit toch meteen aan de voeding vast? Dan heb je toch zo'n dun adaptersnoer tussen board en stopcontact?

  10. #130

    Standaard

    Ahaaaaa, ik had het even niet goed voor ogen. Jij bedoelt dat ik die dunne stroomkabel onder het board moet wegwerken, en dan de stekker daarvan in een 'sterke' verlengkabel moet plaatsen zodat ik die kabel juist kan gebruiken om in het stopcontact te steken?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top