Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 136
  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Kun je de booster niet na de eventide zetten?
    Of zit de eventide in de fx loop en de booster voor de preamp? -->fx loop level lager zetten (als je die mogelijkheid hebt)?

    Edit: in de H9 kun je ook je in en output level veranderen, blz 13 van de handleiding:
    https://www.eventideaudio.com/suppor.../h9-user-guide
    De Booster staat in principe ingesteld achter de H9, en valt momenteel buiten mijn looper.
    Mijn H9 zit daar vanzelfsprekend wel in, maar misschien heb ik inderdaad de volgorde intern wel verkeerd staan... goed punt, ga ik achteraan!

    Ik maak geen gebruik van een FX loop.

  2. #82
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    De Booster staat in principe ingesteld achter de H9, en valt momenteel buiten mijn looper.
    Mijn H9 zit daar vanzelfsprekend wel in, maar misschien heb ik inderdaad de volgorde intern wel verkeerd staan... goed punt, ga ik achteraan!

    Ik maak geen gebruik van een FX loop.
    Los van de plek (erachter is wat neutraler natuurlijk) boost je natuurlijk bepaalde frequenties wat een ander resultaat geeft dan zonder boost. Ik heb de TC Spark Boost fourknob-versie. Een prima pedaal, maar geen supertransparante boost.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #83

    Standaard

    Even heel stom hoor: ik heb een aantal algoritmes gekocht. Ik wil via mijn Boss ES-8 presets kiezen op mijn H9. Ik gebruik een iPad. Hoe kan ik daarop zien welk nummer iedere preset heeft?
    Ik weet dat er een Program Change Receive Map is met de nummers van een aantal presets, maar dit zijn slechts de nummers van de eerste 26 presets. Waar kan ik de nummers van de presets in de andere algoritmes vinden?

    Ik weet dat ik zelf nummers kan toewijzen aan presets, maar ook in die presetkeuzelijst worden alleen die eerste 26 getoond...
    Laatst gewijzigd door Rezzy777; 18 juli 2018 om 22:53

  4. #84

    Standaard

    Okee, heb er letterlijk meer dan een uur naar gezocht, maar standaard worden blijkbaar niet alle nieuw aangekochte presets automatisch naar de H9 geschreven. Pas als ik bij de gewenste preset bovenin op “Save” drukte werd de preset overgestuurd naar de H9, en dan krijgt de preset pas een PC nummer, die ik weer kan aansturen met MIDI.

    Na een uur googelen blijk ik toch echt de enige ter wereld te zijn die dit onduidelijk vindt ��

  5. #85
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    He Rezzy, krijg je geen tonesuck wanneer je die die Eventide in je keten hebt? En dan bedoel ik niet zozeer volumeverlies maar dat de kwaliteit van je basisgeluid negatief wordt beïnvloed.

  6. #86

    Standaard

    Nog niks van gemerkt, Brad! Is dat iets dat wel voorkomt bij de H9?

  7. #87
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik heb er zelf geen ervaring ermee, daarom was ik wel benieuwd. Ik heb wel andere multi-effect apparaten met midi meegemaakt die de basistoon zeer negatief beïnvloedden.

  8. #88
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik heb er zelf geen ervaring ermee, daarom was ik wel benieuwd. Ik heb wel andere multi-effect apparaten met midi meegemaakt die de basistoon zeer negatief beïnvloedden.
    Wat heeft dat dan met Midi te maken? Midi zit niet in je signaal, het is slechts een digitaal communicatie middel. Als je apparaten met midi hebt meegemaakt die de toon aantasten, lag dat niet aan de Midi maar gewoon aan het geluid van de apparaten zelf.

  9. #89
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    De H9 kan desgewenst in relay bypass gezet worden.
    Met de H9 heb ik geen ervaring, maar heb wel de Timefactor en Pitchfactor gehad, welke inderdaad je geluid een klein beetje veranderen, tenminste, in mijn setup.

  10. #90

    Standaard

    Nou je het over bypass hebt... ik zag dat je de H9 op 'DSP' kon zetten. Is dat gewoon buffered bypass?

    Ook kun je hem blijkbaar op 'DSP + FX' zetten, waarbij gesproken werd over trails. Maar trails hebben toch niks met bypass te maken maar met Delay?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top