Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 136
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Volgens mij bedoelen ze met DSP niet "gewoon" buffered, want dat kan immers ook volledig analoog, maar dat je signaal ook nog door de AD en DA conversie gaat (DSP = digital signal processor)...maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
    DSP + FX zal waarschijnlijk zoveel betekenen als dat wanneer je het effect uit zet, de echo, reverb of delay nog uitklinkt, dus het effect gaat uit, maar hij maakt nog wel af waar ie mee bezig is als het ware.

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Volgens mij bedoelen ze met DSP niet "gewoon" buffered, want dat kan immers ook volledig analoog, maar dat je signaal ook nog door de AD en DA conversie gaat (DSP = digital signal processor)...maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
    DSP + FX zal waarschijnlijk zoveel betekenen als dat wanneer je het effect uit zet, de echo, reverb of delay nog uitklinkt, dus het effect gaat uit, maar hij maakt nog wel af waar ie mee bezig is als het ware.
    Trails, in jargon.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Dat inderdaad ja

  4. #94

    Standaard

    Ik heb zelf gekozen voor DSP omdat ik geen verlies in kwaliteit kon ontdekken. Als je true-bypass kiest wordt het effect volledig bypass geschakeld en heb je via een relais contact die je input signaal droog rechtstreeks op de output gezet. De delay trails komen dan uiteraard ook niet meer door.

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    Nou je het over bypass hebt... ik zag dat je de H9 op 'DSP' kon zetten. Is dat gewoon buffered bypass?

    Ook kun je hem blijkbaar op 'DSP + FX' zetten, waarbij gesproken werd over trails. Maar trails hebben toch niks met bypass te maken maar met Delay?
    Voor jou maakt de bypass mode niets uit, omdat je hem in een looper hebt staan. Die haalt de H9 gewoon uit het signaalpad, dus je H9 staat altijd aan. als je trails wilt, dan is dit iets dat je op de looper moet regelen (als dat kan met de ES-8 ).

  6. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lomeos Bekijk bericht
    Voor jou maakt de bypass mode niets uit, omdat je hem in een looper hebt staan. Die haalt de H9 gewoon uit het signaalpad, dus je H9 staat altijd aan. als je trails wilt, dan is dit iets dat je op de looper moet regelen (als dat kan met de ES-8 ).
    Heel goed! Scherp van je, thanks!

  7. #97

    Standaard

    Ik zag trouwens dat de H9 ook een eigen adapter nodig heeft. Zoals sommigen misschien weten wil ik in de toekomst van mijn Onespots af en overstappen naar de Harley Benton Powerplant ISO-2 Pro. Iemand hier ervaring mee? Is daar ook een afwijkend kabeltje voor de H9 voor te krijgen?

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Eventide geeft aan:
    For a regulated 9VDC, the current requirement is 500mA at power up and 400mA in normal operation.
    Dus op output 1 of 2 zou het moeten lukken.

    Bedankt trouwens voor de tip van deze voeding/verdeler, ik kende deze nog niet!

  9. #99

    Standaard

    Graag gedaan! 😊

    Het gaat mij alleen met ok het stekkertje. Een standaard stekkertje (zoals die van Onespot) past niet in de H9. Hij heeft echt zijn eigen adapter nodig, lijkt het. Of kun je voor zulke voeding ook afwijkende kabeltjes kopen en hem daaraan koppelen?

  10. #100

    Standaard

    *met ok = om

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top