Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buxtra Bekijk bericht
    Tablet gebruik niet icm met gitaar... dus alleen voor regulier gebruik waardoor er nu helemaal geen pc aan de orde meer is in de woonkamer. Zou hem natuurlijk ook voor gitaar kunnen gebruiken maar nog geen behoefte aan. Zitten ook koptelefoon aansluitingen op Band Trio pedaal en Bosse ME-25...
    En hoe luister je dan naar liedjes om ze te leren? Dus spelen en luisteren tegelijk?

    Ik speel vaak savonds en dan is stil oefenen echt een must en dat doe ik aan de pc.

    Ik heb ook een Marshall staan, maar die gebruik ik bijna nooit. De kinderen slapen of het is zondag of mevrouw zit voor de tv.....

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Ja... Maar ik woon alleen. ;-) Er staat een PC in een hoek van mijn huiskamer op een hoekbureau met een dikke geluidskaart, en de gitaren staan er naast.
    M'n crea bea hoekje zeg maar.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Och, die bakken zijn inmiddels 6 tot 12 jaar oud..... dus prijs valt wel mee.
    Ze produceren ook aardig wat warmte, dus ook als designradiator ziet het er strak uit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Inderdaad!!
    Alleen gaat em dat niet worden denk ik als ze de prijs ziet :-).
    Laatst gewijzigd door MarkS; 14 juni 2018 om 02:10

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Sorry, met de smartphone en/of tablet alleen met Youtube (gebruik geen amps, effecten etc op de tablet).

    Heb een klem met een zuignap die ik op mijn gitaren kan zetten: blijft die smartphone altijd in de goede kijkhoek en heb je 2 handen vrij. Het standaardje verwerkt in de hoes schiet hiervoor net te kort...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Locatie
    Emmeloord
    Berichten
    632

    Standaard

    Vaak is de helft van het huis van jouw, en de andere helft van je partner. Je kan ook zeggen tegen je partner dat de helft van de living een oefenruimte wordt. ( Ik heb de spullen zelf ook in een hoekje staan.)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    We zijn deze fase al lang ontgroeid, maar als je kinderen hebt staat er ook lange tijd een grote box in de kamer, en later ook een speelhoek waar van alles rondslingert. Dus voor Pappa idem dito

  7. #17

    Standaard

    Dat kinderspeelgoed is bij ons nog brandend actueel.
    Gelukkig heeft moeder de vrouw niets tegen gitaren en verterkers in de woonkamer.
    Ik ben gewoon op zoek naar inspiratie.
    Mijn pc'tje dat ik overigens zelf gebouwd heb is zeer goed, maar neemt natuurlijk meer plaats dan een laptop.

  8. #18

    Standaard

    Voorlopig heb ik mij in een andere hoek gesmeten, maar er is nog werk aan de winkel.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Boven heb ik een slaapkamer ingericht voor muziek en daar staat dit setje:



    Zou ook makkelijk in de woonkamer kunnen want het is nog niet eens èèn vierkante meter.
    Voor de ME-80 en de G22 heb ik twee ampstands gesloopt en andersom weer in elkaar geschroefd.
    De ampspeaker wijst nu iets naar beneden zodat ik de hoge tonen niet direct in de oren krijg.
    Meestal zit ik daar op een stoel te spelen, en een wah gebruik ik toch nooit, dus prima zo.

    Rechts hiervan staat een groot buro met laptop, groot scherm, synth, mixertje, monitoring, etcetera.
    Links hiervan staat op de vloer een nog kleiner setje van een Fender SF Champ met een Ibanez PUE5.

    Beneden in de woonkamer, in de kast naast het computerburo, staat nog een ME-50 met actieve speakers.
    Daar hangt de gitaar voor het grijpen aan de muur boven het computerscherm.

    Aldus, zomaar drie oplossingen genoemd voor "klein maar fijn"!
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 15 juni 2018 om 12:23
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johanb Bekijk bericht
    Vaak is de helft van het huis van jou, en de andere helft van je partner. Je kunt ook zeggen tegen je partner dat de helft van de living een oefenruimte wordt. ( Ik heb de spullen zelf ook in een hoekje staan.)
    Mijn vrouw en ik repeteren gewoon in de woonkamer.
    En lang geleden nog wel eens op reis.




    En iedereen ging gewoon door met z'n werk.....
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top