Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11

    Standaard

    Godin nylon speelt fijn, en klinkt versterkt goed. De Yamaha silent guitar klinkt versterkt ook geweldig. Vond zelf die beugel niet fijn aanvoelen bij het spelen. Eigenlijk raar, wel eens op een Steinberger gespeelt, en dat vond ik geen enkel probleem. Maar, met een klassieke gitaar wil ik kunnen zitten.

    Wat betreft akoestische gitaar op een buizenversterker, is vragen om problemen. Inpluggen op PA, of een akoestische gitaarversterker.

    Er zijn op zich genoeg mooie varianten van nylon versterkt tegenwoordig. Maar je moet zo'n ding niet op een buizenamp inpluggen. Alleen piëzo zonder microfoon heb ik liever niet, maar zowel Yamaha als Godin bewijzen dat je een aardig eind kunt komen. Niet hetzelfde als een onversterkte klassieke gitaar, maar zeker binnen bandverband uitstekend te gebruiken. Een klassieke recital op een Yamaha silent guitar zie ik dan weer nog niet zo voor me.

  2. #12

    Standaard

    ESP/LTD TL-6N misschien?
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top