Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Wel eens gehoord van Sonicake effects?

    Op internet Youtube zijn een aantal reviewers er nogal heilig over, kennen jullie het?

    https://www.sonicake.com/

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me gewoon de zoveelste chinese mini-pedalen fabrikant. Zo te zien zijn ze ook reseller van Hotone en Valeton.

    Ik moest wel even lachen om dit Amplug-achtige product: "SONICAKE Amphonix Dutch Gain is a headphone pocket guitar amp, particularly focusing on re-creating the the massive pre-amp distortion of a German-made hi-gain amplifier"
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Lijkt me gewoon de zoveelste chinese mini-pedalen fabrikant. Zo te zien zijn ze ook reseller van Hotone en Valeton.

    Ik moest wel even lachen om dit Amplug-achtige product: "SONICAKE Amphonix Dutch Gain is a headphone pocket guitar amp, particularly focusing on re-creating the the massive pre-amp distortion of a German-made hi-gain amplifier"
    Woehaaaaaaaaaaa!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #4

    Standaard

    Vandaag verscheen er een test review van een gast in Engeland, die doet veel vanuit China reviewen, begon met veel scepsis maar komt er langzamerhand achter dat de Chinezen ook leren (en ook leren kopiëren) ontwikkelen en produceren. Hij is nogal te spreken over dit pedal.

    Wil het jullie niet onthouden:

    https://www.youtube.com/watch?v=kM66kDRkX9g&t=324s

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top