Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 41213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 154
  1. #131
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    dit is mijn koa

    en dit de swampash


    beide kan ik van harte aanbevelen en vooral de swampash is regelmatig onder de 1000 eurie te vinden
    life sucks and then you die

  2. #132
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Er staat nog een US schecter op marktplaats van iemand uit België. Jammer dat die een floyd heeft en het uit de route is anders was ik zeker gaan checken!

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    dit is mijn koa

    en dit de swampash


    beide kan ik van harte aanbevelen en vooral de swampash is regelmatig onder de 1000 eurie te vinden
    My kind of guitars
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Wij gitaristen zijn een uitstervende soort, het ia tegenwoordig meer dj n shit.

    Heb nog een goede blade uit japan.. Meer dan 2000 euri betaald begin 2000

    Mxg .. Ook zo een uitgestorven merk. Van der haar guitars.. Wie de neuk geeft daar het geld aan uit? De made in china's zijn tegenwoordig gewoon echt goed getuigen de classic vibe squiers bijvoorbeeld.

  5. #135
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik had laatst een classic vibe in handen maar vind het geen fijne gitaar. De deluxe strat van hun juist weer wel.

  6. #136
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggy Bekijk bericht
    Wij gitaristen zijn een uitstervende soort, het ia tegenwoordig meer dj n shit.

    Heb nog een goede blade uit japan.. Meer dan 2000 euri betaald begin 2000

    Mxg .. Ook zo een uitgestorven merk. Van der haar guitars.. Wie de neuk geeft daar het geld aan uit? De made in china's zijn tegenwoordig gewoon echt goed getuigen de classic vibe squiers bijvoorbeeld.
    Ik heb een MXG HSS-strat. Fantastische gitaar na een upgrade met Bare Knuckle pickups, rollerbridge en Sperzels.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Mxg is niet te grabbel gegooid. Dat is in principe een limited run gitaren die ism toenmalige amsterdamse winkel mijnheer gitaar door patrick eggle is gebouwd. Echt van de grond als merk is het nooit gekomen. Volgens mij ook nooit te koop geweest buiten nederland. Ben toendertijd als grafisch ontwerper nog bij de promotionele activiteiten betrokken geweest.

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Heb altijd een mxg willen hebben. Echter geen pecunia's in die tijd, prachtige gitaren.

    Gebouwd ism max guitars als ik me niet vergis. Ook nauw betrokken bij feedback in den haag toen.

    Is niet te grabbel gegooid idd alleen niet goed van de grond gekomen.

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Mxg is niet te grabbel gegooid. Dat is in principe een limited run gitaren die ism toenmalige amsterdamse winkel mijnheer gitaar door patrick eggle is gebouwd. Echt van de grond als merk is het nooit gekomen. Volgens mij ook nooit te koop geweest buiten nederland. Ben toendertijd als grafisch ontwerper nog bij de promotionele activiteiten betrokken geweest.
    Het was idd een limited run voor zover ik weet. Het idee van Max Guitars was samen met Patrick Eggle een superstrat in elkaar te schroeven. Daarna is MXG nog wel een poosje doorgegaan met een vintagelijn - strats en tele's - , maar die werden in Nederland in elkaar gezet als ik me goed herinner.

    Ik heb de mijne destijds met een flinke korting gekocht. Sindsdien is het mijn nummer 1 podiumgitaar.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 19 augustus 2018 om 16:47
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #140
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik heb er 2,5 (mxg"s) (die halve heeft niet meer de originele neck) erg goede gitaren met klasse hardware (eerste serie was nog abm), de latere serie had goedkopere hardware en fineer topjes dus ik vind het toch een beetje te grabbel gegooid
    life sucks and then you die

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top