Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 74
  1. #1

    Standaard Nieuwe gitaar merken (zeggen ze) uit het oosten, hoe zijn ze?

    Ik was aan het surfen en kwam o.a. op marktplaats advertenties tegen van schijnbaar nieuwe gitaarmerken als Art Rock, Super Duper, NNG, Sunsmile, Gilmour. Via een bepaalde site kon ik op alle social media van o.a. deze merken komen en wat ik zag vond ik wel mooi.

    Daarnaast zag ik dan ook nog een louter Japanse merken als T's, Atelier Z, Freedom en Promition, ik ken ze niet, maar ze zijn wel mooi. Is er iemand van jullie die meer kan vertellen, misschien uit eigen ervaring(en) door rechtsstreeks te kopen? Eraan komen is dus niet moeilijk, maar hoe zijn ze....

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Behalve Atelier Z zegt me de rest helemaal niks, geef eens wat linkjes van Marktplaats en sites waar je het over hebt.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #3

    Standaard

    En die advertenties op marktplaats....die zijn niet toevallig door u ook op marktplaats gezet? Mocht dit wel zo zijn dan kunt u ons beter vertellen hoe goed of slecht die gitaren dan wel niet zijn?
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zoveel toeval kan toch bijna niet...??

  5. #5

    Standaard

    Je weet het niet,je weet het niet....maar ja....als 2e postje...

    Maar het zijn vast wel heel mooie gitaren, daar twijfel ik niet aan.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  6. #6

    Standaard

    Ik zeg; als de topicstarter met een Brabants accent spreekt dan is het verdacht.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Ik zeg; als de topicstarter met een Brabants accent spreekt dan is het verdacht.
    Alleen toch als je een hond of een auto wil kopen...?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Alleen toch als je een hond of een auto wil kopen...?
    Nou, die gitaren die genoemd zijn staan sinds een week op marktplaats en komen allemaal,toeval,uit Helmond. Behalve die welke direct uit China zeggen te komen maar die verdraaid aardig in het Nederlands blijken te kunnen schrijven. Heb ik ze nog niet eerder zien doen. Zou dus ook een Chinees met een Brabants accent kunnen zijn. Maar het zijn wel mooie gitaren....headstock....mwah...maar verder heel mooi. Wel aan de prijs.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    OK dus geen hond, auto en gitaar kopen in Brabant.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Slechte gitaren zijn er niet echt meer.. En als 't er eentje is die matig speelt kom je met afstellen al een heel eind. En daarbij komt dat gitaristen merkengeil zijn dus nieuwe merken uit 't oosten gaan niet verkopen als een malle gok ik zo.

    Ik was wel ff nieuwsgierig naar het vermoeden over de TS. ff zitten zoeken op google, en ik vermoedt dat hij eigenlijk Jean heet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top