Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Ik ben JohnnyBGood, ben op latere leeftijd gaan proberen gitaar te spelen...

    Ik ben dus al bijna 60, maar nooit te oud om te leren toch?

    Ben een groentje dus en zal nooit de nieuwe Hendrix of Van Halen worden, denk ik.

    Ik ga eens rondkijken en heb een paar vragen, die ga ik stellen aan de kenners.

    Fijne zomer, en winter, daarna

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Welkom! Zoals Gus (Duhsjaak) zou en ws zal zeggen en zoals Chuck Berry ook al zei: "Go Johnny go go!"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Welkom.... we verschillen maar zo'n 5 jaar

  4. #4

    Standaard

    Ben jij al 65? Hahahaha, ah joh, whats in an age....

  5. #5

    Standaard

    Gister een berichtje achtergelaten dat langs de berm van het elektronisch fietspad is beland.
    Want hier niet, zeg maar.

    Alleen de echt oude knarren, zoals Han S. (Still going strong, wat een geweldige vent is dat hè?) en ik houden zich spaarzaam met dit repertoire bezig. En da’s maar goede ook, want teveel hangen in het verleden is niet best.

    Vandaar een paar kleine correcties:
    Johnny B. Goode is de naam als het om het iconische singletje van Chuck gaat;
    En Go Johnny Go Go Go is Chuck’s aansporing. ‘t Vennijn zit in de staart Fu: drie keer. Lekker belangrijk hè?

    Nou alle mieren zijn gewipt even een nieuwe herhaling van het bericht van gisteren.
    Johnny, je geeft geen doel op. Dus wat je wilt bereiken met deze woeste eruptie van creativiteit. Da’s niet perse nodig, maar wel handig natuurlijk.

    Mijn suggestie?
    Zorg dat je een haalbaar doel kiest.
    Zorg dat je er plezier in houdt.
    En als je over een jaar of wat nog plezier in hebt, maar te weinig resultaat? Dan praten wij verder.
    En ik ben ouder dan Erik de P.
    En ik heb er lang genoeg op moeten wachten. Dus ik draag mijn rimpels met trots.

    Welkom!
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top