Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Headrush pedalboard

  1. #1

    Standaard Headrush pedalboard

    Hello allemaal!

    Heeft er iemand ervaring met het pedalboard van Headrush?

    Heb ik het echt over de Headrush, de Boss GT1000 en de Line 6 Helix zijn bekend en in de andere vergelijkbare boards heb ik geen interesse.

    Vast bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Geen enkele ervaring, maar n.a.v. jouw vraag maar eens even rondgekeken op het net en louter lovende reviews gelezen.
    Ik houd dit topic dus maar even in de gaten!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  3. #3

    Standaard

    De reviews beloven veel goeds inderdaad, al lees ik ook veel goede reviews over de GT1000 van Boss maar die vond ik zelf helemaal niks. Kan natuurlijk ook aan mij liggen! Volgens mij is de Headrush een leuk ding.

    Als je je presets wilt instellen via de computer dan is deze niet geschikt. Dan is de tegenhanger van Line6, de Helix, al zoek je zoiets. De Headrush is alleen op de unit zelf te bedienen. Maar de interface van de unit is geweldig, en 7 inch touchscreen display (bijna iPad mini formaat). Sleep en fit idee.

    Maar uiteindelijk; its all about the sound!

    De Headrush is gebaseerd op de Eleven HD Expanded DSP software, misschien heeft iemand daar ervaring mee?
    Laatst gewijzigd door Jim Bracops; 6 juni 2018 om 17:48

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Misschien moet dit topic verhuizen naar Modeling. Er is al het een en ander over de Headrush gezegd alhier, maar dat zit deels verstopt in een thread over de Helix. Kijk hier:

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...o-Helix/page24
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Misschien moet dit topic verhuizen naar Modeling. Er is al het een en ander over de Headrush gezegd alhier, maar dat zit deels verstopt in een thread over de Helix. Kijk hier:

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...o-Helix/page24
    Dat wist ik niet, excuus. En als het verstopt zit in een ander topic is het misschien niet zo gek om een aparte topic hiervoor te openen. Bedankt voor het (laten) verplaatsen naar de juist corner. Echter, de Headrush is redelijk nieuw dus zal nog niet een hardloper in reacties.
    Laatst gewijzigd door Jim Bracops; 6 juni 2018 om 18:31

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jim Bracops Bekijk bericht
    Dat wist ik niet, excuus. En als het verstopt zit in een ander topic is het misschien niet zo gek om een aparte topic hiervoor te openen. Bedankt voor het (laten) verplaatsen naar de juist corner. Echter, de Headrush is redelijk nieuw dus zal nog niet een hardloper in reacties.
    Dat kon je ook niet weten en van mij mag hij ook in effecten, maar de Boss GT-1000 zit ook in de sectie Modeling, dus het lijkt me handiger dit soort units bij elkaar te houden. Dus de mod moet maar wikken en wegen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top