Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 41
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dank man wordt gewaardeerd. Moet even mezelf onder me kont schoppen. Binnenkort even de click/drum tracks afprogrammeren. Moet kunnen in één dag. Dan oefenen en steeds stukkie gitaar opnemen. Iedere week een paar uurtjes spenderen.
    No pain no gain! :-) Er is geen lift naar succes, alleen een lange, steile trap..... dat soort dingen. Gewoon stug doorgaan!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Erg goed nummer, zit mooi in elkaar. Heerlijk op een zonnig terrasje met een lekkere Wieckse Witte
    Ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat klinken als het fatsoenlijk is opgenomen! Komt hier nog iets bij van piano? Lijkt me wel wat. Volgende keer wel een spotje op de drummer...nu zie je alleen een silhouet op de achtergrond
    Thanks! Ja spotje op de drummer volgende keer. Moeten we wel z’n glimmende kale kop poederen..... ;-)

    Tsja, pianist hebben we niet. Wel beschikking over saxofonist Zane Massey, dus een lekkere saxsolo kan er nog wel in!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Ja we hebben Fever en Big Spender op de setlist staan, zijn volgens mij beide ook door Peggy Lee gezongen (maar denk ik niet van haar?).
    Peggy Lee coverde ook van alles nog en wat... Iets van - iets recenter - K.D. Lang misschien?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Peggy Lee coverde ook van alles nog en wat... Iets van - iets recenter - K.D. Lang misschien?
    Nee geen KD Lang, wel wat recenter van Beth Heart, Dida Pelled en Amy Winehouse. Wat minder recent: Nina Simone, Billie Holiday.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Nee geen KD Lang, wel wat recenter van Beth Heart, Dida Pelled en Amy Winehouse. Wat minder recent: Nina Simone, Billie Holiday.
    K.d. Lang doet veel oude nummers in een 'moderner' arrangement en met een contemporary sound. Ik vind haar stem grandioos. 's Avonds laat een glas oude Bordeaux en K.D. Lang. Daar kan geen Prozac tegenop.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Mijn mening: met eigen werk van deze kwaliteit ben ik niet benieuwd naar de covers. Blijf vooral zelf nummers maken, want het is erg, erg goed.

    En nu, voor de meest onbruikbare en zinloze kritiek: door het camerastandpunt wordt mijn visuele aandacht de hele tijd afgeleid naar die airco. Ik weet het, ik weet het, dat is ongelooflijk met wat er op de voorgrond te zien is, en het zegt waarschijnlijk vooral veel over mezelf… (hang er volgende keer iets voor of verander de camerahoek?)

    maar voor de rest: doe vooral zo verder.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard Oefenruimteopname met zangeres

    Thanks jasses! Eigen nummers zijn druk in de maak, maar voorlopig hebben we ook nog covers nodig om setlist te vullen.

    Die airco..... hahaha! Ok, we zullen er volgende keer rekening mee houden :-D
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasses Bekijk bericht
    Mijn mening: met eigen werk van deze kwaliteit ben ik niet benieuwd naar de covers. Blijf vooral zelf nummers maken, want het is erg, erg goed.

    En nu, voor de meest onbruikbare en zinloze kritiek: door het camerastandpunt wordt mijn visuele aandacht de hele tijd afgeleid naar die airco. Ik weet het, ik weet het, dat is ongelooflijk met wat er op de voorgrond te zien is, en het zegt waarschijnlijk vooral veel over mezelf… (hang er volgende keer iets voor of verander de camerahoek?)

    maar voor de rest: doe vooral zo verder.

    Dankzij deze post toch nog eens dit filmpje gekeken
    Inderdaad, als je er op gaat letten....maar mijn aandacht gaat toch echt naar de mooie verschijning met mooie stem op de voorgrond.

    Maar de setting kan zeker beter! hoewel het daar natuurlijk in dit stadium niet om gaat!

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht

    Dankzij deze post toch nog eens dit filmpje gekeken
    Inderdaad, als je er op gaat letten....maar mijn aandacht gaat toch echt naar de mooie verschijning met mooie stem op de voorgrond.

    Maar de setting kan zeker beter! hoewel het daar natuurlijk in dit stadium niet om gaat!
    Waaaat? Echt?!?! En ik maar denken dat jullie alleen maar naar de gitarist kijken en luisteren...... 😆😆😆

    Een echte videoclip gaat er zeker nog komen hoor, net als echte opnamen!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  10. #40

    Standaard

    Yep. Ik heb dat ook met die airco. Kom uit die oefenruimte en zet die camera op Eva. (Niet verkeerd opvatten). Maar dan komt het goed.

    Ik heb hetzelfde gedaan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top