Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28

Discussie: Boss ES-8

  1. #1

    Standaard Boss ES-8

    Ik heb zojuist de Boss ES-8 binnengekregen, en kom erachter dat mijn haakse pluggen niet echt achterin passen. Ik ben ook niet zo'n soldeerheld, maar wil wel graag kant-en-klare patchkabeltjes kopen die ik hiervoor kan gebruiken. Ben bang dat één kant een rechte plug moet zijn (om in de Boss ES-8 te passen). Iemand een idee voor zulke kabeltjes?

    (PS: ik heb ook al naar George L gekeken, maar daar kost alleen een plugje al meer dan €6 )

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    Ik heb zojuist de Boss ES-8 binnengekregen, en kom erachter dat mijn haakse pluggen niet echt achterin passen. Ik ben ook niet zo'n soldeerheld, maar wil wel graag kant-en-klare patchkabeltjes kopen die ik hiervoor kan gebruiken. Ben bang dat één kant een rechte plug moet zijn (om in de Boss ES-8 te passen). Iemand een idee voor zulke kabeltjes?

    (PS: ik heb ook al naar George L gekeken, maar daar kost alleen een plugje al meer dan €6 )
    Wat klote! Ja bij George L en Lava enzo zouden alle haakse pluggen idd wel moeten passen.... George L wordt overigens 2e hands best wel af en toe eens aangeboden...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #3

    Standaard

    Ik heb zojuist na lang zoeken de 'DAP-Audio FL14' gevonden: https://www.stageroads.nl/assortimen...ight-90-60-cm/

    Iemand daar bekend mee? Scheelt me enorm in de kosten (honderden euro's), en de kwaliteit schijnt ook goed genoeg te zijn...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Dat soort kabeltjes probeert men kwalitatief juist zoveel mogelijk te vermijden..
    Maar goed, voor een paar knaken heb je de boel dan in ieder geval alvast kunnen aansluiten.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 31 mei 2018 om 07:26

  5. #5

    Standaard

    Je hebt gelijk, daar gaat het me nu vooral om. Maar zijn er dan nergens wat betere kabels (recht-haaks) te vinden? Heb zelf al een stel EBS-PCF kabels liggen maar die passen niet...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Toch sparen voor 2ehands George L...

  7. #7

    Standaard

    Waar kan ik die vinden? Op Marktplaats zie ik weinig soeps...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Geduld.
    Paar weken geleden trok ik er een set af van 60 pluggen en zo’n 5m kabel voor pakweg 1/3e van de nieuwprijs.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Psies. Het komt en gaat met vlagen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Het wachten is op gasten als mij en The sure thing die opeens besluiten hun immense pedalboard radicaal te gaan downsizen en dan flink gaan opruimen. Been there, done that.
    En een half jaar later had ik ze tóch weer nodig voor tóch weer een groot board met looper :-)
    Laatst gewijzigd door MarkS; 31 mei 2018 om 23:30

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top