Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard Gibson LP Studio kenners, is dit een aardige gitaar?

    He hallotjes,

    Ik heb deze gitaar op het oog, ik ga vanavond kijken.
    Voor zover ik kan beoordelen ziet het er allemaal legit uit, geen rare dingen.
    Wat vinden jullie?

    https://link.marktplaats.nl/m1290145677

    Is een mooie upgrade t.o.v de vintage lp die ik pas heb gekocht en dan is mijn LP gas weer even gestild totdat ik een nieuwe gibson lp standard kan kopen :P.

    Mvg
    Michael
    Laatst gewijzigd door gitaarmike; 30 mei 2018 om 13:42

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    Ziet er in orde uit.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Prima gitaar.

    Maar voor what it's worth.
    Voor (bijna) hetzelfde geld zou ik voor een early 90 LP Studio gaan. Eigenlijk dezelfde specs als een LP Custom, maar voor een fractie van de prijs .

    Een LP Firebrand of zelfs nog een The Paul (wat duner en lichter) zitten in dezelfde catagorie. Vooral een Firebrand met de originele T-Tops is veel bang voor the buck.

    Succes in ieder geval!
    Gibson, what else...?

  4. #4

    Standaard

    Hey, klinkt een beetje als mijn pad...

    Van een Vintage V100 les paul, naar een studio (zelf een 2010 versie geloof ik, worn cherry) naar een traditional (ok, geen standard).

    De studio die ik heb vind ik een heerlijke gitaar, in alles net wat beter afgewerkt dan de V100 hoewel ik de v100 ook prima waar voor het geld vond moet ik eerlijk zeggen. De traditional die ik heb is ook fijn, anders maar fijn, vooral een stuk zwaarder

    Al met al lijkt het me een prima upgrade, durf niets over de prijs te zeggen (de mijne destijds voor 500 overgenomen, maar daar zat een tas bij ipv case) maar de gitaar niks op aan te merken hier.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Cool, joh ik had way back (10 jaar geleden ofzo) een lp studio toen ingeruild voor een blade rh4 met wat opleg van mijn kant.
    Maar toch altijd gas gehad voor een lp standard. Zal wel de traditional gaan worden denk ik.

    Die vintage is voor het geld echt een prima gitaar ,maar toch haalt het dat ding het qua feel niet bij mijn blade en fender. Maarja, dat kan je ook niet verwachten voor 180 euro 2e hands. De studio is dan natuurlijk weer een heel stuk beter. Ben benieuwd.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Dat lijkt me een aardige deal met koffer. Je kunt nog een beetje onderhandelen (bieden vanaf 600). De foto laat net niet de neckjoint zien. Kijk dus even of er cracks zijn.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Prima gitaar.

    Maar voor what it's worth.
    Voor (bijna) hetzelfde geld zou ik voor een early 90 LP Studio gaan. Eigenlijk dezelfde specs als een LP Custom, maar voor een fractie van de prijs .

    Een LP Firebrand of zelfs nog een The Paul (wat duner en lichter) zitten in dezelfde catagorie. Vooral een Firebrand met de originele T-Tops is veel bang voor the buck.

    Succes in ieder geval!
    Klinkt misschien gek, maar ik ben dol op die The Paul en op die Firebrands. De SG Firebrand is een van de fijnste gitaren waar ik ooit op gespeeld heb. Aan de andere kant, mijn voorkeuren zijn in de loop der jaren ook wel veranderd.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Klinkt misschien gek, maar ik ben dol op die The Paul en op die Firebrands. De SG Firebrand is een van de fijnste gitaren waar ik ooit op gespeeld heb. Aan de andere kant, mijn voorkeuren zijn in de loop der jaren ook wel veranderd.
    Wat ik mij nog altijd afvraag, wellicht kun jij het bevestigen. Bij de The Paul(s). Heeft de laklaag nu echt die zwarte vlekken/sprakels in de blanke laag of was het enkel dat ene model dat ik bespeelt heb? Viel mij in ieder geval meteen op. Vond het vreemd.
    Gibson, what else...?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    Ik heb de gitaar gekocht, mag niet klagen voor 580 eurotjes :P . Thanks voor jullie hulp!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Kijk, da's een mooi prijsje! Ik vond die €700,- al flink aan de prijs, maar dit lijkt er meer op. Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top