Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard Pedal switcher / looper

    Toch nog even over switchers: ik heb inmiddels een wat groter budget (€300). Wat is voor dat geld de beste switcher? Ik heb zo’n 14 pedalen.

    Zoals sommigen weten heb ik me in het verleden gericht op de Harley Benton FXL8 Pro, maar ik zag nu bijvoorbeeld ook de Quartermaster 10. Maar is die wel programmeerbaar (met presets etc)? En heeft die ook MIDI?

    Mij leek het ook handig om een display te hebben waarop je echt een titel voor je preset kan invoeren (ipv alleen bank + switch zoals “2A”).

    Hoop dat iemand een goed advies voor me heeft, alvast bedankt! 😉

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    Toch nog even over switchers: ik heb inmiddels een wat groter budget (€300). Wat is voor dat geld de beste switcher? Ik heb zo’n 14 pedalen.

    Zoals sommigen weten heb ik me in het verleden gericht op de Harley Benton FXL8 Pro, maar ik zag nu bijvoorbeeld ook de Quartermaster 10. Maar is die wel programmeerbaar (met presets etc)? En heeft die ook MIDI?

    Mij leek het ook handig om een display te hebben waarop je echt een titel voor je preset kan invoeren (ipv alleen bank + switch zoals “2A”).

    Hoop dat iemand een goed advies voor me heeft, alvast bedankt! ��
    The Quartermaster heeft geen midi en ook geen display als ik de site doorloop.

    https://www.thegigrig.com/quartermaster

    Ik denk dat de Boss ES-5 dicht in de buurt komt van wat je zoekt. Dan kom je nog 100 euro te kort. ;-)
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3

    Standaard

    Aha! Maar die ES-5 heeft maar 5 loops... hoopte op minimaal 8 loops ;-)

  4. #4

    Standaard

    Iemand toevallig bekend met de Moen GEC9 2nd edition?

  5. #5

    Standaard

    14 pedalen is ook wel uhhh






    erg


    veel

  6. #6

    Standaard

    Sorry Rick

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    Sorry Rick

  8. #8

    Standaard

    (Ik hoef alle 14 pedalen niet als losse loops hoor; mijn Compressor plaats ik er bijvoorbeeld vóór, evenals een tuner)

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezzy777 Bekijk bericht
    Iemand toevallig bekend met de Moen GEC9 2nd edition?
    Nee, qua prijs wel aantrekkelijk, maar geen midi en een piccolo display. Maar het is geen rakettechniek die daarin steekt. Als de features je aanspreken, zou ik hem zeker op je lijst zetten. De Moen GEC8 Live heeft wel midi.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 28 mei 2018 om 19:23
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #10

    Standaard

    Helder, ik weet genoeg! Bedankt allen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top