Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Sterkte! En succes. En even een check doen op inbraakgervoeligheid. Vaak wil de lokale politie daar bij helpen. SKG 3 of4 sterren whatever sloten etc etc.
    Vooral goed voor de ijzerboer. Ik zeg...... hond en buitenverlichting. De rest is alleen maar handel.

    Ik zou me trouwens geen moment druk maken over wie er binnen is geweest, het is niet dat jullie gegijzeld zijn toch?
    Ohja en succes natuurlijk!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    als je de schade wil claimen bij de verzekering (inboedel verzekering???) dan denk ik dat het het handigst is dat je eerst even aan de verzekeraar vraagt van welke expert(s) ze een schade taxatie gaan accepteren. Soms (bij beperkte schadebedragen) gaan ze accoord met een offerte van de reparateur maar als het in de hogere bedragen dreigt te gaan lopen willen ze nog wel eens een eigen schade-expert langssturen. Voor het overige vind ik het dus buitengewoon rot voor je maar 'gelukkig' ben je de gitaren niet kwijt.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Allereerst, wat een klote bericht natuurlijk. Kan me goed voorstellen dat je je even niet helemaal lekker voelt in je eigen huis. Toch zeker als je je kinderen er ook te slapen hebt. Maar wat ik mij afvraag, zaten er geen vingerafdrukken op de gitaren? Heeft de politie daar nog iets mee gedaan?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Vooral goed voor de ijzerboer. Ik zeg...... hond en buitenverlichting. De rest is alleen maar handel.

    Ik zou me trouwens geen moment druk maken over wie er binnen is geweest, het is niet dat jullie gegijzeld zijn toch?
    Ohja en succes natuurlijk!
    Nou ja ijzerboer is wel belangrijk, maar zeker niet t enige. Verlichting, liefst op sensor en dat soort dingen.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Vooral goed voor de ijzerboer. Ik zeg...... hond en buitenverlichting. De rest is alleen maar handel.

    Een hond is niet onderhoudsvriendelijk.
    Leuk als je jarenlang elke dag in weer en wind aan de hondenwei tussen de stront wil staan.
    Als een hond per maand 50 euro kost heb je na 10 jaar 6000 euro neergeteld.
    Daar kan je al een mooi alarm voor zetten.

    En een alarm loopt niet in de weg.
    Laatst gewijzigd door dejohan; 28 mei 2018 om 12:23

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    oVERIGENS hebben pro dieven die je huis gescout hebben vaak een lekkere gehaktbal met slaapmiddel bij zich. Maar goed, dan zijn ze écht van plan binnen te komen, kosten wat kost. Volgens mij is t gros van de inbrekers niet zo profi bezig en zijn t gelegenheidsinbrekers.

  7. #17

    Standaard

    Thanxs voor jullie steun en tips.
    No fingerprints helaas . Forensic politie zag gelijk dat er handschoenen zijn gebruikt. Waren zeker weten gelegenheids dieven.
    Ik hoop dat ze gezien hebben dat ik niet bang ben en ze vlg keer ook weer achterna kom.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik zou me trouwens geen moment druk maken over wie er binnen is geweest, het is niet dat jullie gegijzeld zijn toch?
    Ohja en succes natuurlijk!
    Je staat al langer op mijn negeerlijst en de keren dat ik een citaat van je zie, weet ik weer waariom. Wat een lompe, botte boer ben je toch.
    Je hebt duidelijk geen enkel idee met wat voor gevoel 99% van de mensen achterblijft als er bij ze wordt ingebroken, en zeker als je op dat moment thuis bent en slaapt.
    Maar het gaat jou vooral om de post count, niet?

    JV, misschien kan je even door het topic 'post je collectie' topic struinen en op zoek gaan naar de collectie van Erik en wat screenshots ervan aan je voordeur hangen met zijn adres erbij. Hij maakt er zich toch niet druk om.
    Moet je er wel bij vermelden dat hij er niet tegen kan om gegijzeld te worden.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Ondanks dat Erik ook niet bepaald mijn favo forumdeelnemer is, denk ik toch echt dat ie t relativerend bedoeld met de beste bedoelingen.

    Denk ik.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik probeerde het te relativeren inderdaad. Wat ken jij mij toch goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top