Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30
  1. #1

    Standaard Gezocht schade taxateur

    Bij een woninginbraak zijn mijn beide gitaren ontvreemd. Door mijn snelle reactie kon ik de daders nog achterna rennen. Toen ze mij zagen lieten ze van schrik mijn gitaren vallen en gingen er vandoor.
    De gitaren zijn nu beschadigd. Lakschade en deuken. Ze zijn gelukkig wel bespeelbaar en geen "enge" breuken ed. Het doet mij wel pijn omdat ik altijd superzuinig op mijn gitaren ben.
    Mijn vraag is het de moeite om dit te verhalen op de verzekering en zo ja wie weet iemand in omgeving Utrecht die een schade rapport kan maken voor een schappelijke prijs? Alvast bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Zou elke reparateur moeten kunnen?
    Bijvoorbeeld http://jweleveld.nl
    Lijkt me redelijk dat dit vergoed wordt; ik ga er vanuit dat er sporen van braak zijn tenminste?

    On a side note: ik vind het een raar verhaal, ik weet niet om wat voor gitaren het gaat, maar als ik inbreker was liep ik niet alleen met twee gitaren de deur uit. En als wel, dan liet ik ze niet op de grond stuiteren omdat er een boze eigenaar aan kwam. En al helemaal niet omdat ze met meer dan 1 waren.
    Maar goed

  3. #3

    Standaard

    Ze hadden natuurlijk meer buit, maar ze ziijn denk ik kort binnen geweest en geen geld of sieraden gevonden en op de vlucht maar de gitaren uit mijn rek gegraaid. Ik denk niet eens dat ze op de gitaren uit waren maar ws dachten ze dat ze dan toch iets v waarde hadden. Stelletje amateurs! Het was denk ik gwn stoerdoenerij en door de buit te laten vallen en te vluchten had de politie bij evt aanhouding geen bewijsmateriaal natuurlijk. Ze kozen eieren voor hun geld.
    Ben er wel goed ziek van.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Hopelijk kun je schadeloos gesteld worden, alhoewel je van dit soort geintjes nooit beter wordt...

  5. #5

    Standaard

    Thanxs...uiteindelijk is de meeste schade de emotionele schade. Dat ze je huis binnen dringen terwijl je met je gezin boven ligt te slapen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Ja, dat lijkt me klote inderdaad.
    Weet ook niet wat ik zou doen als je van die koekenbakkers bezig hoort.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Sterkte! En succes. En even een check doen op inbraakgervoeligheid. Vaak wil de lokale politie daar bij helpen. SKG 3 of4 sterren whatever sloten etc etc.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Dan zou je ook je beslag door van dat anti kerntrek spul moeten vervangen, voor het maximaal haalbare op dat gebied.

    Het is natuurlijk niet verkeerd dat er wat ontwikkelingen blijven op dat gebied, maar je moet er maar zin in hebben om elke 5 jaar de hele flikkerse boel te veranderen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Van der Haar zit in de buurt. Bouwt en repareert. Moet kleine moeite zijn voor hem.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko Bekijk bericht
    Van der Haar zit in de buurt. Bouwt en repareert. Moet kleine moeite zijn voor hem.
    Dichtbij: Robberts in Hilversum en natuurlijk bovengenoemde Van der Haar in IJsselstein.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top