Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Thanks mensen. Ja ik ben wel blij met m’n bandje. Sowieso dat het ons lukt om naast full time jobs en gezinnen (ook full time, of nog meer) toch tenminste 2 optredens per maand te kunnen doen. Saxofonist Zane Massey is ook wel uniek om er bij te hebben. Overigens heb ik ook een solo mogen spelen op zijn album van de Cosmic Surf Club dat binnenkort gereleased word door het Duitse ChinChin records. Bij dat zelfde label willen wij ook proberen een album uit te brengen en eens te kijken of we dan toch nog wat meer kunnen doen dan enkel het café- en kroegencricuit, who knows....
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2006
    Locatie
    Omgeving Roffa
    Berichten
    428

    Standaard

    cool! ......

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Lekker man!
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Vandaag weer ff je filmpje gekeken en beluisterd, moddervet en knettergoed gespeeld allemaal!
    Ik ben benieuwd of jullie in Zwolle eo kunnen giggen, dan sta ik vooraan en misschien speel ik nog een mopje met jullie mee dan ook, ben dr dan toch 😉

  5. #15

    Standaard

    In 1994 heb ik een ode aan Saskia Laroo gepubliceerd. Een jazz boppende dame die vanaf dag één al haar werk zelf uit heeft gegeven. Trompet met allerlei effectpedalen aan een belt, want ceintuur klinkt wat dunnetjes.
    Vorig jaar heeft ze zonder consessies aan haar eigen muziek de ADE ( Amsterdam Dance Event) geopend.
    Als je een pedaaltje hebt dat je toch niet gebruikt???

    Afijn, je snapt t al: misschien sputtert ie tegen; niet in the real jazz vein. Zeg m dan: daardoor liet ben webster zich ook nooit weerhouden.
    BW the king of gentle jazz.
    Vriendelijke groet. Gus
    In Tartiflette we trust…..

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Haha, ik snap je Gus! Saskia ben ik mee bekend, doet ook dingetjes met DJ Dominick in Rotterdam, waar wij ook wel eens wat mee gedaan hebben. We zullen Zane eens polsen en eens een vette delay aan z’n riem hangen ;-)

    Overigens heeft ‘ie dat ooit wel allemaal al eens gedaan, met name in Ronald Shannon Jackson’s Decoding Society waarmee hij veel getoured heeft (zonder een cent maar wel een hoop desillusies er aan over te hebben gehouden overigens).

    Hier zie je ‘m op Montreux Jazz (met, jawel, Vernon ‘Love Rears It’s Ugly Head’ Reid op gitaar!)

    https://youtu.be/bZL88zT-LsM
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Vandaag weer ff je filmpje gekeken en beluisterd, moddervet en knettergoed gespeeld allemaal!
    Ik ben benieuwd of jullie in Zwolle eo kunnen giggen, dan sta ik vooraan en misschien speel ik nog een mopje met jullie mee dan ook, ben dr dan toch 😉
    Ondanks dat ik geboren ben in Zwolle weet ik er weinig van de muziekscene. Wat zijn goede plekken om op te treden? Ga ik daar eens wat proberen te regelen!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #18
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Het Bimhuis in Amsterdam. De plek voor geïmproviseerde muziek.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Het Bimhuis in Amsterdam. De plek voor geïmproviseerde muziek.
    Weet niet of die nog voor beginnende bandjes openstaan, maar met alle respect voor Little Jay, de programmering die ik zie in t BIMHuis
    (paar dagen geleden nog gekeken) is toch wel even van een ander niveau. Ik zou t eerder in kroegen met affiniteit voor blues en jazz zoeken. Kleine festivalletjes met allerhande soorten muziek etc.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Ondanks dat ik geboren ben in Zwolle weet ik er weinig van de muziekscene. Wat zijn goede plekken om op te treden? Ga ik daar eens wat proberen te regelen!
    Check de site: www.jazzinzwolle.nl

    Daar staan 9 locaties vermeld. Ik zou zeggen, bel ze eens koud, ff wat filmpjes sturen en wie weet! Niet geschoten.....
    Of zoals Cruijff zei: als je niet schiet kan je niet winnen😉

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top