Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 44
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Het forum komt zo wel tot leven. ;-)
    wat ik nu zeg geldt niet m.b.t Orpheo maar even in het algemeen.
    de maatschappij wordt gewoon veel schofteriger, kijk maar eens in het verkeer. we betalen daar allemaal wegenbelasting maar sommigen denken wel eens meer recht te hebben op de weg dan de ander.
    en als je dan met een 1000 cc automotor in wil voegen en er zit je een A(sociaal) 6 bijna in de kofferbak te drukken, dan merk je daar dat rekening houden met een ander er niet in zit.
    de ikke eerst cultuur wordt alsmaar dwingender en dan is het een verademing als je met anderen in een gezellige sfeer met je hobby bezig kunt zijn zonder dat daar kennisniveau telt.
    voor mij is GN een vast punt om even langs te gaan op de internet highway, net zoals op tdpri.
    maar het is ook jammer dat veel met hun zelfbouw projecten uitwijken naar facebook

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd zijn hier weinig mensen met "echte" kennis/know-how maar wel groot en popie doen hier op forum. Zulke gasten had je ook op Huge Racks Inc en je ziet gewoon dat small members of zelfs medium members gewoon worden afgezeken door bepaalde arrogante members. In het begin had ik dat ook hier op gitaarnet en voelde je een n00b tussen al die (zogenaamde) ervaren gitaristen met know-how... totdat je ze tegen komt op een meeting. OMG!! Meer dan de helft van de forumleden waren voor mij direct gedegradeerd naar kneusjes. Een handje vol waren aardig, wisten veel en hadden veel ervaring.
    Doe gewoon lekker normaal en heb respect voor elkaar want zo blijft het forum langer bestaan.
    Ik heb dezelfde ervaring met meetings. Hier grote praat, maar in het echt stille muizen die je niet eens aan durven kijken. Zal de laagdrempeligheid van internet gebruik zijn, heeft immers geen gevolgen als je een grote bek geeft. Van mijn part hoeven mensen ook helemaal geen grote know-how of ervaring te hebben, ik loop er ook niet van over en zo leer je ook van elkaar. Maar voor Orpheo kennelijk wel, anders gaat ie een beetje raar reageren op ogenschijnlijk simpele vragen. En laat Orpheo nou net... Nou ja, zoals boven beschreven.

    @ no 1 hops: De spijker op z'n kop. Iets waar ik me in het dagelijkse leven heel erg aan erger en wel 's ruzie heeft opgeleverd helaas. Mag ik ook niet meer zo op reageren van m'n dinneke.
    Laatst gewijzigd door Brum; 29 mei 2018 om 09:46

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borus55 Bekijk bericht
    Volgens mij hebben ze forumleden hier helemaal geen ene verstand van gitaren en hardware. Van mij mogen ze wel die hele forum verwijderen of meer mensen zoeken die meer verstand hebben van gitaren en minder laag beperkte forum luitjes zoeken die afzeiken. Raar dat ik bij Ultimateguitar.com gewoon normaal een reactie krijg op topics.
    Kijk, tot nu toe kon ik wel sympathie en begrip voor je opbrengen, n.l. niet eerst googlen, maar direct vragen. Maar nu sla je de plank mis. En ik voel me nu ook aangesproken!
    En geef ik, denk ik, het enige juiste antwoord: ga dan naar UltimateGuitar.com.
    Ik kan er niet meer van maken....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Inderdaad.
    Sowieso, als het antwoord "zie google" is, is 99% van de inhoud wel weg te gooien hier ook.
    Hier kan ik me wel in vinden!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 31 mei 2018 om 19:11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Kijk, tot nu toe kon ik wel sympathie en begrip voor je opbrengen, n.l. niet eerst googlen, maar direct vragen. Maar nu sla je de plank mis. En ik voel me nu ook aangesproken!
    En geef ik, denk ik, het enige juiste antwoord: ga dan naar UltimateGuitar.com.
    Ik kan er niet meer van maken....
    Tja toch wel een beetje mee eens
    Omdat je met iedereen mee lult door wat er op internet staat, geen podium ervaring en alleen maar op je gitaar zit te pielen in je slaapkamer en hier op t forum de wijsneus loopt uit te hangen maakt je geen kenner op gitaar en versterker gebied hoor.
    Net al wat ik zei, op de meeting ga je ze echt leren kennen en de meesten zijn toch mee prater of zeggen helemaal niks en vallen niet eens op. Juist de leuke forumleden toen op de meeting wisten tenminste waar ze het over hebben en helaas zie ik ze hier haast nooit meer dus dat is wel jammer... maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Tja toch wel een beetje mee eens
    Omdat je met iedereen mee lult door wat er op internet staat, geen podium ervaring en alleen maar op je gitaar zit te pielen in je slaapkamer en hier op t forum de wijsneus loopt uit te hangen maakt je geen kenner op gitaar en versterker gebied hoor.
    Net al wat ik zei, op de meeting ga je ze echt leren kennen en de meesten zijn toch mee prater of zeggen helemaal niks en vallen niet eens op. Juist de leuke forumleden toen op de meeting wisten tenminste waar ze het over hebben en helaas zie ik ze hier haast nooit meer dus dat is wel jammer... maar aan de andere kant ook wel begrijpelijk.
    Ik hoop niet dat je het nu tegen mij hebt....
    Maar euh, je hebt wel een punt qua meetings en zo. Vergeet echter niet dat er ook nog een Noorder Gitaar dag is. Daar krijgen we heel veel publiek, maar we missen eigenlijk best wel wat GN-ers de laatste paar beurzen. Een aantal trouwe helden uitgezonderd. Ze weten wel over wie ik het heb!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Over wat voor meetings hebben jullie het dan.... soldeer-sessies of zo...??

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Over wat voor meetings hebben jullie het dan.... soldeer-sessies of zo...??
    Ik heb nog nooit een uitnodiging voor welke GN-meeting dan ook gehad. Misschien gaat het om een select PM-gezelschap.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581

    Standaard

    Op een forum zeggen dat ze moeten googelen, daarmee devalueer je het forum tot nul. Natuurlijk is alles al een keer omschreven, maar een forum bestaat toch bij de gratie van vragen van nieuwelingen? Als je dan niet wil helpen (Orpheo), reageer dan gewoon niet. Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit een uitnodiging voor welke GN-meeting dan ook gehad. Misschien gaat het om een select PM-gezelschap.
    Nee hoor, het idee van een meeting ontstaat (ontstond) meestal ergens in offtopic, voor alle leden toegankelijk. Er werden niet mensen uitgenodigd via PM, je kon je aanmelden in het topic. Niks geheimzinnigs aan.

    Laatste meeting is al wel 6 jaar geleden of zo...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Ik heb veel noob diensten gedraaid maar er komt sleet in en dan zou dat moeten worden overgenomen door een nieuwe lichting.
    Gebeurt niet echt, in de nieuwe lichting zit zelf de sleet.

    Maar fijn die betrokkenheid. Hou dat vast! En het is fijn om te merken dat er nog genoeg animo voor noob diensten is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top