Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 44
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Als de moeite zo klein is voor de topicstarter, dan is het ook een kleine moeite om de link naar Dimarzio of iets dergelijks te posten als antwoord lijkt me. Sowieso een stuk makkelijker dan geïrriteerd meerdere posts er aan te wijten. Bij een toch al vervelend persoon als topicstarter kan ik het me nog voorstellen, maar da's in dit geval toch ook niet zo. Maar dit forum is sowieso stervende. De weinige know-how wat hier nog rondloopt, reageert nog nauwelijks of helemaal niet meer van en dan blijft er niet veel over dan inhoudsloos gezwam (de brads e.d.), slappe topics en afgesnauw. Jammer. Wat is de echte harde kern hier nog? Op twee handen te tellen schat ik? Ja, dan moet je vooral ook nog zo reageren in topics op op zich een serieuze vraag.
    Volgens mij draait daar Orpheo's punt om. De TS kan ook ff op de sites van bekende pickupproducenten kijken en als hij er niet uikomt, een vraag stellen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #12

    Standaard

    Waarvoor zijn er forums? oja.. om mensen af te zeiken echt kansloos. en natuurlijk ook nog reageren en uitzoeken wat die persoon getypt had en erover te oordelen vind ik nog kanslozer. Heel veel mensen hebben een hekel aan forums als ze een normaal topic starten over een onderwerp waar ze niet veel van af weten en direct afgezeken worden en ook nog een debiele opmerking krijgen van kijk lekker op Google want we zijn te lui om even die persoon te helpen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Volgens mij draait daar Orpheo's punt om. De TS kan ook ff op de sites van bekende pickupproducenten kijken en als hij er niet uikomt, een vraag stellen.
    Dat snap ik. Maar volgens mij heeft ie er nu meer aan geweten dan een simpele link posten, van mijn part met de boodschap dat dat best makkelijk te vinden is. Of niet reageren, scheelt van twee kanten ergernis. Als borus nou een vervelend persoon is, die om de haverklap 'domme' vragen stelt, dan was het nog wat, maar dat is toch niet zo dacht ik. Het forum wordt al steeds stiller en daar wordt al door de harde kern veel over geklaagd. Dan rust daar ook een schone taak om wat vriendelijker te reageren en dan kijk ik ook mezelf net zo goed even in de spiegel aan.

  4. #14

    Standaard

    Volgens mij hebben ze forumleden hier helemaal geen ene verstand van gitaren en hardware. Van mij mogen ze wel die hele forum verwijderen of meer mensen zoeken die meer verstand hebben van gitaren en minder laag beperkte forum luitjes zoeken die afzeiken. Raar dat ik bij Ultimateguitar.com gewoon normaal een reactie krijg op topics.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borus55 Bekijk bericht
    en ook nog een debiele opmerking krijgen van kijk lekker op Google want we zijn te lui om even die persoon te helpen.
    Ik snap je frustratie, maar om iemand lui te noemen als iemand je niet direct helpt, is ook wat overdreven?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Borus55, ik vind dat je nogal kleinzerig reageert. Als je gewoon je huiswerk had gedaan, je eigen verantwoordelijkheid had genomen en zelf gekeken had naar een wiring diagram, om dan te concluderen dat je er niet uit kwam, had ik je met liefde geholpen. Ik vind het echter niet te verkroppen dat je niet zelf wat bent gaan onderzoeken, direct om hulp bent gaan vragen. Ik wijs je daarop en geef je ook aan wat mijn randvoorwaarden zijn voor mijn hulp. Iemand anders had je vast wel direct geholpen maar zo leer je nooit zelfstandig nadenken.

    De vragen die te Googlen zijn, die echt met 2 minuten Googlen te beantwoorden zijn, overspoelen dit forum al jaren en ik verzet me daar al jaren tegen.

    Van een beetje zelf nadenken en eigen verantwoordelijkheid is niemand kapot gegaan.

    Op zich wel grappig dat jullie zo tegen mij ageren en tegen mijn mening verzetten. Hoeveel forumleden ik geholpen heb (ook in real life) en vaak voor niks, kan ik niet eens meer op op 2 handen en voeten tellen.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Op zich wel grappig dat jullie zo tegen mij ageren en tegen mijn mening verzetten. Hoeveel forumleden ik geholpen heb (ook in real life) en vaak voor niks, kan ik niet eens meer op op 2 handen en voeten tellen.
    Als mensen dit in het echie tegen me zouden zeggen, dan zou ik ook echt nooit meer hulp willen van die persoon. Maar dan ook echt nooit meer, zou helemaal klaar zijn met zo'n opmerking. Alsof de randvoorwaarde is dat je alles dan maar mag slikken.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borus55 Bekijk bericht
    Volgens mij hebben ze forumleden hier helemaal geen ene verstand van gitaren en hardware. Van mij mogen ze wel die hele forum verwijderen of meer mensen zoeken die meer verstand hebben van gitaren en minder laag beperkte forum luitjes zoeken die afzeiken. Raar dat ik bij Ultimateguitar.com gewoon normaal een reactie krijg op topics.
    Ik vind wel dat jullie liefdeloos regeren op Boris hoor. Als je zulke zinnen produceert snap ik wel dat google niet je vriend is. En je weet nooit wat er achter iemand zijn manier van posten schuilt. Misschien is hij wel beperkt in het één of ander, of zó briljant dat wij de beperkten zijn en hem niet begrijpen.
    Gewoon normaal toch?



  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borus55 Bekijk bericht
    Volgens mij hebben ze forumleden hier helemaal geen ene verstand van gitaren en hardware. Van mij mogen ze wel die hele forum verwijderen of meer mensen zoeken die meer verstand hebben van gitaren en minder laag beperkte forum luitjes zoeken die afzeiken. Raar dat ik bij Ultimateguitar.com gewoon normaal een reactie krijg op topics.
    Volgens mij heb jij geen verstand van hardware Borus. Maar ik snap ook jouw vraag niet zo goed. Je kunt niet solderen...? Zat tutorials op YouTube te vinden daarover. Vervolgens lekker zelf gaan oefenen. Elementen inbouwen...? De site van de fabrikant levert vrijwel altijd voldoende duidelijke schema's met kleurcodes en foto's. Jij denkt wat bochten af te kunnen snijden en een quick fix op een forum te krijgen Dat zal niet werken. Orpheo had het zeker wat sjieker kun verwoorden, maar dat verandert de boodschap niet.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Orpheo verwoord het nog netjes tegenwoordig. Vroeger was ie veeel erger :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top