Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12
  1. #11

    Standaard

    Zou ik moeten kijken, of die er ook nog in zit. Zou zomaar kunnen. Maar het lijkt vooral de octoverb te zijn die kleine oneffenheden 1 of 2 octaven hoger herhaald, en ws. nog net iets versterkt. Is ook best tricky met mixen, die sound. En de D snaar zal wel net iets te laag zijn geweest, wat ik dan in een aantal gevallen ws. weer onbewust corrigeer door de snaar subtiel op te duwen. Maar ik was eigenlijk een beetje nieuwsgierig naar reacties over de loop, die bleef overdubben. Dat was niet bedoeld, maar ik overweeg om dat gewoon erin te houden bij dit nummer.

    En overall sound, met name drums. Een hele band mixen is relatief nieuw voor me. Geldt trouwens ook voor de opname van Red Baron. Merk dat de eerste 8 sporen opnames die ik met de Zoom maakte nu in vergelijking alweer wat plat klinken, zoals ik ze gemixed had. Terwijl ik daar eerder al best enthousiast over was. Deze twee nummers zijn op 16 sporen opgenomen. Dat maakt het voor de drums al een stuk gedefinieerder, al kom je met 4 sporen voor de drums ook een heel eind.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Die bas lijkt (ook) chorus te hebben, mogelijk verwar ik het daarmee.
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top